دعوتنامه دانشگاه آزاد برای مشاور ولیعهد ابوظبی و مدافع حمله تروریستی اهواز +عکس

کدخبر: ۲۴۵۳۲۱
اقتصادنیوز: 'عبدالقادر عبدالله' استاد دانشگاه و مشاور ولیعهد ابوظبی که با دفاع از حمله تروریستی اهواز، جمهوری اسلامی را به انجام حملات بیشتر تهدید کرده بود، ادعا کرد که به همایش دانشگاه آزاد اسلامی دعوت شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وی در حساب کاربری خود تصویری از دعوت نامه دانشگاه آزاد اسلامی را منتشر کرد و نوشت: بعد از اینکه یکی از مقام های ایران، یک دانشگاهی امارات را تهدید کرد و گفت که او از نوشته خود پشیمان خواهد شد برای من شرکت در همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی به تهران دعوت شده ام.

وی در حالی مدعی دعوت به تهران شده است که تصویر مورد ادعای او بیشتر به دعوت عمومی و نوعی فراخوان مقاله شبیه است و هیچ نامی از وی برده نشده است.

n83068588-72606802

در این دعوت نامه محورهای شش گانه همایش شامل ' مبناشناسی و اهداف انقلاب اسلامی'، 'فرهنگ و اجتماع ' ، 'سیاست، امنیت و دفاع'، 'اقتصاد، صنعت، تجارت و کشاورزی'، 'آموزش و تحقیقات' و 'چالش های پیش رو' اعلام شده و از افراد خواسته شده تا مقالات خود را تا تاریخ 21 نوامبر 2018 ( 30 آبان 97 ) به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

قرار است دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» را از 9 تا 11 بهمن 1397 برگزار کند.

عبدالله که مشاور ولیعهد ابوظبی و عضو شورای فرهنگی دبی است، بعد از حمله تروریستی به رژه نظامی در اهواز که به شهادت شماری از افراد نظامی و غیر نظامی حاضر در مراسم منجر شد، در توئیتی نوشت: کشته شدن 10 نظامی در حمله به رژه نظامی در شهر اهواز در جنوب غرب ایران اقدام تروریستی نیست. 

وی افزود: کشیده شدن جنگ به خاک ایران گزینه روشنی است و در مراحل بعدی افزایش خواهد یافت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید