عدم اعتبار کافی در سیم‌کارت‌ دائمی چه معنایی دارد؟

کدخبر: ۲۴۶۸۳۶
اقتصاد نیوز:اگر سیم‌کارت دائمی دارید اما هنگام برقراری تماس به شما گفته می‌شود اعتبار لازم را ندارید، این موضوع به‌دلیل عدم پرداخت به‌موقع قبض‌تان است و با پرداخت قبض این مشکل حل می‌شود.
عدم اعتبار کافی در سیم‌کارت‌ دائمی چه معنایی دارد؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، درصورتی که مشترک سیم‌کارت‌های اعتباری باشید، حتما برایتان پیش‌آمده که هنگام برقراری تماس، با عبارت «اعتبار شما برای برقراری تماس کافی نیست» روبه‌رو شده باشید. علت این موضوع هم کافی نبودن شارژ اعتباری شماست و پس از شارژ مجدد سیم‌کارت خود می‌توانید تماس مورد نظر خود را بگیرید.

اما اگر از مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی باشید، با توجه به این‌که سیم‌کارت‌های دائمی شارژی نیستند که بخواهید آن‌ها را شارژ کنید و یا شارژشان به اتمام رسیده باشد، شنیدن این جمله شاید کمی عجیب باشد. با وجود این، مدتی است مشترکان دائمی هنگام تلاش برای برقراری ارتباط با این جمله روبه‌رو می‌شوند.

علت این موضوع عدم پرداخت به‌موقع قبوض سیم‌کارت‌های دائمی است. درواقع درصورتی که سیم‌کارت دائمی دارید اما نمی‌توانید تماسی برقرار کنید و با جمله‌ی اعتبار شما برای برقراری تماس کافی نیست، روبه‌رو می‌شوید، بهترین کار بررسی میزان بدهی‌تان است و درصورت پرداخت قبض‌تان، دیگر این جمله را نخواهید شنید.

هم‌چنین باید توجه داشت با توجه به روش‌های متفاوتی که برای پرداخت قبوض تلفن همراه وجود دارد، ممکن است فرآیند تایید پرداخت و در نتیجه وصل شدن تلفن همراه متفاوت باشد. هریک از اپراتورهای تلفن همراه، اپلیکیشن خود را دارند که از این طریق می‌توان قبوض را پرداخت کرد و این روش هم به عنوان بهترین و سریع‌ترین روش شناخته می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید