در دفاع از وزیر مسکن، راه و شهرسازی؛

3/ روحانی: در زمینه مسکن دولت بدهکار مردم است

کدخبر: ۲۴۷۳۴۵
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی در دفاع از «محمد اسلامی» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: در زمینه مسکن دولت بدهکار مردم است.

به گزارش اقتصادنیوز؛  روحانی در صحن علنی مجلس در دفاع از وزیر پیشنهادی مسکن، راه و شهرسازی گفت:به وزیر نقد کنید اما به وزیر کمک هم بکنید تا وقتی وزیر من به کمیسیون می‌آید با روحیه و با نشاط برگردد. شما نمایندگان ملت شجاع ایران هستید.

روحانی ادامه داد: باید دست به دست هم بدهیم. امروز دشمن اصلی ما جناح‌ها و احزاب نیستند. ما همه با هم برادریم. دشمن اصلی ما یعنی آمریکا شمشیر را از غلاف بیرون آورده و ما باید مبارزه کنیم. اصلاح‌طلب و اصولگرا همه ملت ایرانیم. الان موقع رقابت‌های لیگ نیست، ما امروز در تیم ملی به میدان رفته‌ایم.

حسن روحانی افزود: ما نمی‌توانیم بین‌الانتخابین بمانیم. پس کی فرصت وحدت و دوستی پیش می‌آید؟ ما باید با وحدت کارمان را پیش ببریم.

رئیس جمهور ادامه داد: وزیر راه کار دشواری بر عهده دارد. من به عنوان رئیس‌جمهور می‌گویم در زمینه مسکن دولت بدهکار مردم است. ما باید مساله مسکن را جبران کنیم. در بنادر و حمل و نقل و کشتیرانی و هواپیمایی خوب عمل کردیم، اما در زمینه مسکن باید جبران کنیم.

روحانی افزود: در همین شرایط سخت باید نقدینگی را به سمت مسکن بچرخانیم. ما باید برای خانه اولی‌ها مسکن ارزان به وجود بیاوریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید