۵۰۰ تا ۴۰۰۰ یورو برای تماشای ال کلاسیکو بدون مسی و رونالدو

بچه یتیمی به نام «ال‌کلاسیکو» !

کدخبر: ۲۴۷۳۷۵
اقتصاد نیوز:تیم فوتبال رئال مادرید امروز از ساعت 18:45 به وقت تهران میهمان بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ است تا حساس ترین دیدار باشگاهی جهان یعنی ال کلاسیکو را برگزار کند.
بچه یتیمی به نام «ال‌کلاسیکو» !

به گزارش اقتصاد نیوز، مهمترین نکته در این ال کلاسیکو غیبت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است. در این راستا روزنامه آس اسپانیا گزارشی را این دیدار حساس نوشته و تیتر خود را به «ال کلاسیکو بدون مسی و رونالدو یتیم است»، ارائه داده است.

طبق آمار و ارقام بعد از 3957 روز ال کلاسیکو بدون مسی و رونالدو برگزار می شود. میانگین گلزنی در این دیدار بزرگ با حضور این دو ستاره بیشتر بوده است. چون هر زمان که این دو در ال کلاسیکو حضور نداشتند میانگین گلزنی 2.4 بوده اما در حضور این دو میانگین گلزنی 3.5 بوده است. مسی و رونالدو در 37 ال کلاسیکو حضور داشتند و 15 ال کلاسیکو نیز در این مدت بدون آنها برگزار شده است.

رونالدو تابستان راهی یوونتوس شد و دیگر در ترکیب رئال حضور ندارد. لیونل مسی نیز به خاطر مصدومیتش اخیرش در این بازی حساس حضور نخواهد داشت.

اما هواداران دو تیم برای حضور در استادیوم نیوکمپ و دیدن بازی از نزدیک باید مبلغ زیادی پرداخت کنند.

نوکمپ

هواداران برای تماشای دیدار بارسلونا و رئال مادرید در نبود کریستیانو رونالدو و لیونل مسی باید از ۱۷۹ یورو تا ۴۰۰۰ یورو هزینه کنند

غیبت مسی و رونالدو روی قیمت بلیت‌های ال کلاسیکو تاثیری نگذاشته است و هواداران باید گران‌ترین بلیت‌های تاریخ این بازی‌ها را خریداری کنند. ارزان‌ترین جایگاه ۱۷۹ یورو و گران‌ترین ۴۹۹ یورو است. قیمت جایگاه‌های VIP به ۴۰۰۰ یورو نیز می‌رسد. این قیمت نسبت به فصل گذشته بالاتر است.

گران شدن بلیت‌ها و نبود دو ستاره بزرگ پرتغالی و آرژانتینی باعث نشد که هواداران از تماشای این بازی صرف نظر کنند. بلیت‌های کمی برای این دیدار باقی‌ مانده است و بعید به نظر می‌رسد تا شروع بازی یک صندلی خالی باقی بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید