وعده چهار وزیر جدید دولت درباره به‌کارگیری زنان

کدخبر: ۲۴۷۵۲۸
اقتصادنیوز: وزرای اقتصاد، صنعت، راه و کار درباره‌ به کارگیری زنان در وزارت‌خانه‌های متبوع خود قول مساعد دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فریده اولادقباد رئیس فراکسیون زنان مجلس در جلسه‌ روز شنبه‌ مجلس و در جریان بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی با ارسال نامه‌ای به آنها با اشاره به برنامه دولت تدبیر و امید برای استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی برای زنان در پست‌های مدیریتی کلان، استفاده از توانمندی زنان در پست‌های مدیریتی در سطوح عالی و میانی را خواستار شد که هر چهار وزیر در پاسخ‌های کوتاهی نسبت به این موضوع قول مساعد دادند.

دژ پسند وزیر اقتصاد در پاسخ به این نامه نوشت: استفاده از ظرفیت زنان از سیاست‌های مهم و اصلی اینجانب خواهد بود. بدیهی است بر اساس سیاست‌ها و تصمیمات و مراجع سیاست گذار اقدام سازنده و راضی کننده به عمل خواهد آمد.

محمد اسلامی وزیر راه نیز نوشت: مشی این جانب شایسته سالاری است و به طور قاطع در هر شرایطی که بانوان شایسته وجود داشته باشند حتما در انتصابات از وجودشان استفاده خواهد کرد.

شریعتمداری وزیر کار نیز نوشت: با توجه به تبعیض ناروای تاریخی در به کارگیری بانوان شاسته و فرهیخته اینجانب در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت تحقق این هدف گامهای موثری برخواهم داشت.

رضا رحمانی وزیر صنعت نیز در پاسخ به نامه‌ رئیس فراکسیون زنان نوشت: مشی دولت و اینجانب قطعا شایسته سالاری است و در هر موقعیتی که بانوان محترم نیز وجود داشته باشند قاطعانه حمایت و حتما در انتصابات از وجودشان استفاده به عمل خواهد آمد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید