مشخصات گوشی آنر Magic 2 لو رفت!

کدخبر: ۲۴۷۸۲۳
اقتصاد نیوز:مشخصات گوشی آنر Magic 2 توسط بنچمارک AnTuTu در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این دستگاه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 است.
مشخصات گوشی آنر Magic 2 لو رفت!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،گوشی آنر مجیک 2 پس از حضور در بنچمارک گیک بنچ، در AnTuTu رویت شده است. این بنچمارک مشخصات گوشی آنر Magic 2 را مشخص می کند. در حالی که این دستگاه از مشخصات فنی مشابه با هواوی میت 20 بهره می برد، امتیاز آن در بنچمارک AnTuTu در مقایسه با پرچمدار هواوی کمتر است.

این دستگاه با شماره مدل TNY-AL00 در AnTuTu حضور پیدا کرده است. آنر به صورت رسمی از گوشی هوشمند جدید خود در تاریخ 31 اکتبر به صورت رسمی رونمایی می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی AnTuTu، گوشی آنر Magic 2 به نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت این اسمارت فون را پردازنده کایرین 980 تامین می کند. این چیپست توسط 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

جدیدترین پرچمدار آنر توانسته در این بنچمارک امتیاز 248,368 را به ثبت برساند که در مقایسه با میت 20 پرو کمتر است. گوشی هواوی میت 20 پرو به مشخصات فنی مشابه با آنر مجیک 2 مجهز شده با این تفاوت که رزولوشن نمایشگر آن +QHD است. این دستگاه در AnTuTu امتیاز 307 هزار را کسب کرده است.

حساب کاربری AnTuTu در شبکه اجتماعی Weibo به این نکته اشاره کرده که گوشی آنر مجیک 2 در دو نسخه مجهز به 6/8 گیگابایت رم روانه بازار می شود که هر دو نمونه آن از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

این اسمارت فون در گذشته در تنا حضور پیدا کرده بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA، این گوشی هوشمند از دوربین اصلی و سلفی سه گانه بهره می برد و همچنین به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید