انتشار تصاویر جدید ترین مدل خودرو BMW

کدخبر: ۲۴۸۳۴۴
اقتصاد نیوز:تصاویر بی ام و سری 8 کانورتیبل در فضای مجازی منتشر شد. این خودروی آلمانی در اواخر ماه جاری میلادی به صورت رسمی معرفی می شود.
انتشار تصاویر جدید ترین مدل خودرو BMW

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، بی ام و در گذشته از مدل کوپه بی ام و سری 8 به صورت رسمی رونمایی کرده بود؛ با این حال بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو منتظر معرفی نمونه کانورتیبل آن هستند.

تا به امروز شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از این محصول در اینترنت بودیم که بخش هایی از طراحی آن را به نمایش می گذاشت. به تازگی تصاویر بی ام و سری 8 کانورتیبل به اینترنت راه پیدا کرده که گفته می شود تصاویر رسمی این محصول آلمانی است.

تصاویر بی ام و سری 8 کانورتیبل

این تصاویر رسمی از سوی وب‌سایت بلژیکی Autotjin در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بی ام و در گذشته نه چندان دور اعلام کرده بود از نمونه کروک بی ام و سری 8 درنمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی می کند. این نمایشگاه اواخر ماه جاری میلادی برگزار می شود.

تصاویر بی ام و سری 8 کانورتیبل

طراحی این خودرو تفاوت چندانی با نمونه کوپه خود ندارد؛ با این حال تصاویر بی ام و سری 8 کانورتیبل به این موضوع اشاره دارد که با یک خودروی کروک لوکس روبه‌رو هستیم.

تصاویر بی ام و سری 8 کانورتیبل

مدل موجود در این تصاویر، بی ام و M850i xDrive است. این خودرو بالاترین نمونه بی ام و سری 8 محسوب می شود که از موتور یکسان با مدل کوپه خود بهره می برد.

تصاویر بی ام و سری 8 کانورتیبل

بی ام و M850i xDrive کانورتیبل به یک موتور 8 سیلندر بنزینی با حجم 4.4 لیتر مجهز می شود که دارای توربوشارژر دوقلو است. قدرت تولیدی این موتور به وسیله یک گیربکس خودکار 8 سرعته به چرخ ها منتقل می شود.

موتور مورد استفاده در این خودرو قادر به تولید 523 اسب بخار قدرت و 750 نیوتون متر گشتاور است. مدل کوپه بی ام و سری 8 شتابی برابر با 3.7 ثانیه دارد. با توجه به وزن بالاتر نمونه کانورتیبل این خودرو، انتظار می رود شتاب آن حدود 4 ثانیه باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید