رکورد پیش فروش گوشی هواوی در اروپا !

کدخبر: ۲۴۸۳۷۰
اقتصاد نیوز:اطلاعات جدیدی از پیش فروش هواوی میت 20 پرو منتشر شده است. این گوشی هوشمند به رکورد جدیدی در اروپا دست پیدا کرده است.
رکورد پیش فروش گوشی هواوی در اروپا !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،چند هفته پیش به صورت رسمی از گوشی های سری میت 20 هواوی رونمایی شد. هواوی امسال 4 فبلت با نام های میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 پورش دیزاین را معرفی کرده است.

به تازگی این دستگاه ها برای فروش در کشورهای اروپایی عرضه شده اند. بر اساس گزارشی جدید، پیش فروش هواوی میت 20 پرو در اروپا به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

این دستگاه در 10 روز اول پیش فروش خود موفق به دریافت 40 درصد سفارش بیشتر در مقایسه با هواوی P20 پرو در بازه زمانی مشابه شده است. این میزان پیش فروش هواوی میت 20 پرو برای این غول فناوری چینی یک رکورد محسوب می شود.

گوشی هواوی P20 پرو با ثبت 316 درصد سفارش پیش خرید بیشتر در مقایسه با هواوی P10 پلاس، توانسته بود این دستگاه را شکست دهد.

گوشی هواوی میت 20 پرو در کشورهای اروپایی در مقایسه با چین نزدیک به 253 یورو گران تر است. فروش این دستگاه در کشورهای اروپایی درآمد بیشتری را برای هواوی به همراه دارد.

گوشی های سری P20 در مدت زمان 3 ماه موفق به فروش 6 میلیون دستگاه شده بود. انتظار می رود محصولات سری میت 20 در مدت زمان کوتاه تری به این میزان فروش دست پیدا کنند.

هواوی میت 20 پرو دارای قابلیت های مناسبی بوده و از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد. این دستگاه به صفحه نمایش 6.39 اینچی امولد مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه آن برابر با 87.9 درصد است.

هواوی برای تامین قدرت این گوشی هوشمند از چیپست 7 نانومتری Kirin 980 استفاده کرده است. در بخش پشتی گوشی هواوی میت 20 پرو دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی خودنمایی می کند.

از دیگر مشخصات جدیدترین پرچمدار هواوی می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید