شکست در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا چند بار جبران شده است؟

کدخبر: ۲۴۸۷۱۵
اقتصاد نیوز:هواداران پرسپولیس به بازگشت شاگردان برانکو در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستند.
شکست در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا چند بار جبران شده است؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، پرسپولیسی‌ها بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را با ۲ گل به میزبان خود واگذار کردند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند، در دو بازی از ۳ بازی خود در مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان آسیا قبل از رسیدن به فینال بازی رفت را در زمین حریف خود واگذار کرده بودند و در بازی برگشت با یک بازگشت به یادماندنی در ورزشگاه آزادی موفق شده بودند به پیروزی برسند. قرمزپوشان پایتخت حالا امیدوار هستند که با وجود اینکه در ژاپن ۲ بر صفر مقابل میزبان خود تن به شکست داده‌ بودند، در بازگشت‌های خود هت‌تریک کنند و با حمایت هواداران پرشور خود در ورزشگاه آزادی بتوانند برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمان آسیا شود.

پرسپولیسی‌ها در حالی امیدوار هستند که بتوانند با یک بازگشت رویایی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند که در تاریخ این رقابت‌ها و البته در فرمت جدید برگزاری آن از پانزده فینال برگزار شده فقط یکبار بوده است که یک تیم توانسته بعد از شکست در بازی رفت در بازی برگشت با پیروزی مقابل حریف خود قهرمان شود. البته فینال ۴ دوره از ۱۵ دوره‌ی گذشته‌ی این رقابت‌ها به صورت تک بازی برگزار شده اما در دوره‌هایی که بازی فینال به صورت رفت و برگشت برگزار شده است، فقط الاتحاد عربستان بوده که با یک بازگشت رویایی توانسته خود را به مقام قهرمانی برساند.

زرد و مشکی پوشان عربستانی در بازی رفت فینال فصل ۲۰۰۴ لیگ قهرمانان آسیا در خاک خودشان مقابل سئونگنام کره جنوبی با نتیجه‌ی ۳ بریک تن به شکست دادند. کمتر کسی بعد از باخت خانگی الاتحاد این تصور را می‌کرد که آن‌ها در بازی برگشت شب فراموش نشدنی‌ای برای هواداران خود در کره جنوبی رقم بزنند اما نماینده عربستان موفق شد در بازی برگشت با یک نتیجه‌ی عجیب میزبان خود را شکست دهد. الاتحادی‌ها در کره جنوبی با ۵ گل سئونگنام را در هم کوباندند و موفق شدند با یک بازگشت فراموش نشدنی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید