راهکار جالب بایرن مونیخ برای هوادارانی که اینترنت کم سرعت دارند!

کدخبر: ۲۴۹۱۹۲
اقتصاد نیوز:باشگاه بایرن مونیخ راهکاری برای دارندگان اینترنت کم سرعت ارائه کرده است.
راهکار جالب بایرن مونیخ برای هوادارانی که اینترنت کم سرعت دارند!

به گزارش اقتصاد نیوز،  تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان اولین سازمان ورزشی جهان است که خدمات خود بر روی وبسایت را برای دارندگان اینترنت ضعیف نیز سازماندهی کرده است.

در این سایت که آدرس آن lite.fcbayern.com می‌باشد جدیدترین اخبار باشگاه با تمرکز بر روی متن به جای تمرکز بر روی قابلیت‌های گرافیکی ارائه می‌شود.

وب سایت جدید به ارائه خدمات به افرادی که دستگاه موبایل قدیمی داشته و با اینترنتی با سرعت پایین کار می‌کنند و یا محدودیت بسته‌های حجمی دارند، می‌پردازد. باشگاه بایرن مونیخ این سایت را راه اندازی کرده است تا افرادی که نمی‌توانند به نوعی به وبسایت فعلی باشگاه، اپلیکیشن موبایل و یا رسانه‌های اجتماعی این باشگاه دسترسی داشته باشند از مطالب و اخبار باشگاه دور نمانند. تمرکز اصلی این وبسایت جدید برروی علاقه‌مندان در آفریقا، آسیا و خاور میانه می‌باشد.

بایرن همچنین انتظار دارد که این پلتفرم جدید یک جایگزین سریع و کارآمد برای وب سایت اصلی باشگاه برای طرفداران محلی در مناطق روستایی و یا مسافران در وسایل حمل و نقل عمومی ارائه دهد. علاوه بر این، وب سایت مجهز به سرویس متن به صدا بوده تا اخبار را برای کاربران نابینا و دارای مشکلات بینایی فراهم کند.

بایرن مونیخ یکی از باشگاه پیشرو و به روز در زمینه تجارت و اقتصاد ورزش است و همواره از طرح‌های جدید و متنوع جهت ارتباط با مخاطبان خود بهره می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید