مدل های مرد چطور سلفی می گیرند؟ +تصاویر

کدخبر: ۲۵۰۲۲۴
اقتصاد نیوز:برای گرفتن عکس های سلفی جذاب، باید به برخی از قوانین توجه بیشتری داشته باشیم.
مدل های مرد چطور سلفی می گیرند؟ +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز،  گاه در عکس های سلفی که از خودتان می گیرید احساس خوش تیپ بودن نمی کنید. برای حل این مشکل که خیلی ها با آن هنگام سلفی گرفتن دست و پنجه نرم می کنند نکات زیر را که مدل های خوش تیپ هفته مد میلان توصیه کرده اند ملکه ذهنتان کنید.

قانون اول

یک سلفی عکسی است که فقط خودتان از خودتان بگیرید. عکسی که دوست یا همکارتان از شما می گیرد عکس سلفی نیست. پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که با دکمه های موبایل آشنا شوید. خیلی ها از دکمه های صدای موبایل برای گرفتن عکس سلفی استفاده می کنند. از هر دکمه ای که بیشتر احساس راحتی می کنید استفاده کنید.

مدل های مرد چطور سلفی می گیرند؟

قانون دوم

بهتر است در عکسی که می گیرید چیز جالبی که نظر را جلب کند وجود داشته باشد مثل هواپیما، لیموزین یا اتاق مجلل هتلی که در آن هستید و جمع دوستان تان. حتی می توانید با بچه ها یا حیوانات عکس های سلفی به یاد ماندنی بگیرید.

قانون سوم

مطمئن شوید در عکس سلفی نوری که به صورت تابیده است چهره را جذاب تر کرده است. هیچوقت عکس های ضد نور نگیرید حتی اگر می خواهید عکس های هنری داشته باشید.

مدل های مرد چطور سلفی می گیرند؟

قانون چهارم

لبخند بزنید، چشمک بزنید، با عضلات تان خودنمایی کنید، علامت صلح را با دست ها نشان دهید و یا هر چیز دیگر. هیچ کس دوست ندارد عکس خیره شما را تنها در دفتر کارتان ببیند. با انجام دادن این کارها جذابیت عکس های سلفی را دو چندان کنید.

مدل های مرد چطور سلفی می گیرند؟

قانون پنجم

از زندگی لذت ببرید. مهم ترین درسی که مدل های مرد به ما یاد می دهند این است که چگونه از زندگی خود به بهترین شکل لذت ببریم. به عنوان مثال بعد از یک جشن یا دورهمی همراه با دوستان تان به بالکن بروید و آن لحظه را عکس بگیرید. یا به رستوران بروید و درباره غذایی که می خورید توئیت منتشر کنید.


مدل های مرد چطور سلفی می گیرند؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید