مدیرمسئول روزنامه ابتکار :

تمدید زمان رای‌گیری انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات جای سوال دارد/ مدیران مسئول رسانه‌ها مخالف بودند

کدخبر: ۲۵۱۳۹۱
اقتصادنیوز: عضو هیات نظارت بر انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تاکید کرد: هیات اجرایی برای تمدید انتخابات باید نظر کمیته سه نفره را اخذ می‌کرد و سپس اقدام به تمدید زمان رای‌گیری می‌کرد. به همین خاطر، تمدید زمان رای‌گیری بعد از ساعت ۱۹ جای سوال دارد مگر آنکه دو عضو دیگر هیات نظارت موافقت خود را اعلام کرده باشند.

به گزارش اقتصادنیوز محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات گفت: این انتخابات تا ساعت ۱۸ عصر بوده است. برای تمدید زمان رای‌گیری، هیات اجرایی باید موافقت هیات سه نفره نظارت بر انتخابات را اخذ می‌کرد تا زمان رای‌گیری انتخابات تمدید شود. 

وی ادامه داد: علیرغم مخالفت من با تمدید زمان رای‌گیری، هیات اجرایی با ادعای جلب موافقت دو عضو دیگر هیات نظارت، زمان رای‌گیری در انتخابات را تا ساعت ۱۹ تمدید کرد ولی من رسما اعلام کردم با تمدید زمان انتخابات از ساعت ۱۹ به بعد موافق نیستم ولی متاسفانه مشاهده می‌کنیم که رای‌گیری تا بعد از این ساعت هم ادامه دارد. 

مدیرمسئول روزنامه ابتکار افزود: هیات اجرایی برای تمدید ساعت انتخابات باید نظر کمیته سه نفره را اخذ می‌کرد و سپس اقدام به تمدید زمان رای‌گیری می‌کرد. به همین خاطر، تمدید زمان رای‌گیری بعد از ساعت ۱۹ جای سوال دارد مگر آنکه دو عضو دیگر هیات نظارت موافقت خود را اعلام کرده باشند. 

وکیلی اضافه کرد: جمع زیادی از مدیران مسئول رسانه‌ها با تمدید زمان رای‌گیری مخالف هستند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید