طباطبایی‌نژاد تشریح کرد؛

دولت نتانیاهو در آستانه سقوط

کدخبر: ۲۵۱۵۹۹
اقتصادنیوز؛ صادق طباطبایی‌نژاد، عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به تحولات اخیر کابینه نتانیاهو و خطر سقوط آن به علت خروج حزب راست میانه از دولت، گفت: دولت اسرائیل تحت فشار افکار عمومی به سمت تغییر و تحولاتی می رود که آینده اسرائیل را مورد مخاطره قرار داده است.
دولت نتانیاهو در آستانه سقوط

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ صادق طباطبایی‌نژاد، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: عوامل سیاسی درون دولت رژیم صهیونیستی به علت اتفاقات پیرامونی این رژیم از جمله حملاتی که بدون هدف به فلسطین صورت می گیرد و نتیجه ای جز پاسخی سخت از سوی جبهه مقاومت نداشته، به شدت به هم ریخته است.

وی افزود: محور مقاومت با تأثیرگذاری روی معادلات منطقه توانسته بهانه هایی برای مخالفان دولت فعلی اسرائیل مهیا کند که در نهایت باعث شکست سیاسی او خواهند شد.

طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه محور مقاومت هم در منطقه و هم در داخل اسرائیل تأثیرگذار است، اظهار داشت: آنچه موجب موفقیت فلسطین می شود مقاومت فلسطینیان است و مقاومت اخیر در غزه این هیاهو را در کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی ایجاد کرده که نشان دهنده این است که فلسطین دست برنده را در این غوغا داشته باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه جبهه مقاومت در تمامی حوزه ها در حال پیش روی بوده و دست برنده دارد، خاطرنشان ساخت: راهپیمایی روز بازگشت از فروردین ماه آغاز شد و علیرغم تعداد کشته ها و زخمی های بسیار باز هم فلسطینی ها از پا ننشستند تا جایی که اوضاع  داخلی اسرائیل را نیز به هم ریختند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید