نماینده زابل: تنگه احد سیستان درحال خالی شدن از جمعیت است

کدخبر: ۲۵۱۷۶۸
اقتصادنیوز: نماینده مردم زابل در مجلس خطاب به روسای قوای سه گانه، هشدار داد: روسای بزرگوار قوا بدانید که تنگه احد سیستان در حال تخلیه شدن از جمعیت است، اقدام عاجل کنید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حبیب الله دهمرده در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور متذکر شد: ضمن تشکر از مصوبات تصویب شده مربوط به خشکسالی منطقه سیستان لطفا  دستور دهید این مصوبات هر چه سریعتر اجرایی شود.

وی نوبخت، شریعتمداری، رحمانی فضلی، ظریف، حجتی، اردکانیان، اسلامی، دژپسند، زنگه، رحمانی و سایر مسؤولان کشور را مخاطب قرار داد و افزود: آقایان عزیز نسبت به انجام وعده‌هایی که به بنده در زمینه‌های ریزگردها، تقسیم استان سیستان و بلوچستان، اجرای راه آهن زاهدان، زابل، بیرجند، حقابه ایران از هیرمند، انتقال آب از دریای عمان، آب ژرف، گازرسانی، نیروگاه 50 مگاواتی، تخریب و رسوب‌گذاری، مشکلات آب شرب، منطقه آزاد، سازمان عمران سیستان، آسفالت راه‌ها و مشکلات کارخانه‌های ریز و درشت استان داده‌اید، عمل کنید تا مردم بزرگوار نسبت به مسؤولان اجرایی بدبین نشوند.

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: حقیقا بخشی از مسؤولان از مشکلات مردم بی‌اطلاع هستند و خود به بخشی از مشکلات مبدل شده‌اند. تعدادی از بانکها به وظایف ذاتی خود عمل نمی‌کنند و گرانی امان مردم را بریده است. با مفسدان و حرام‌خواران دانه درشت برخورد جدی شود و جهت عبرت در ملاء عام اعدام شوند، اطاله دادرسی کاهش یابد، برخورد با حرام‌خواران پیوسته و مستمر باشد و نه بریده و مقطعی.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید