6 محور مواصلاتی کشور مسدود است

کدخبر: ۲۵۱۹۶۹
اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در برخی از محورهای برون شهری، در دوره زمانی سی ام تا پنجم آذرماه را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه سی ام آبان ماه تا ساعت 6 روز دوشنبه پنجم آذرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه دوم آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز یکشنبه چهارم آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 چهارم آذرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 جمعه این هفته از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 تا 24 روز جمعه این هفته از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه آینده از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 تا 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع بوده و تردد تریلرها از هراز کماکان ممنوع خواهد بود.

تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه این هفته و از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه و از ساعت 12 تا 24 شنبه آینده و از ساعت 6 تا 24 یکشنبه و دوشنبه پنجم آذرماه از محور هراز ممنوع است.

تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 یکشنبه چهارم آذرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع شده است.

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه این هفته و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز یکشنبه چهارم آذرماه از محور آستارا- اردبیل و همچنین محورهای قدیم قزوین - رشت و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 24 روز یکشنبه آینده در باند رفت سلفچگان- قم (به سمت قم) ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اتوبان ساوه به سمت تهران خواهد بود.

** ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

محور رامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور پونل - خلخال ، واقع در استان گیلان به دلیل ریزش کوه مسدود و محور املش- اطاقور، واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.

محور سی سخت - پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد و محور گنجنامه - تویسرکان واقع در استان همدان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید