قاضی‌پور از سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی تشکر کرد

کدخبر: ۲۵۲۰۹۰
اقتصاد نیوز: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: از سفر رییس‌جمهور به استان آذربایجان غربی خوشحال هستیم و امیدوارم هیات دولت هر چند ماه یک بار سَری به مردم استان بزند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ نادر قاضی‌پور اظهار کرد: طبق احادیث معصومین مهمان حبیب خداست و روزیِ مهمان جلوتر از خودش به صاحبانه می‌رسد. سفر هر مقام مسؤول به استان آذربایجان غربی را به فال نیک می‌گیریم.

وی ادامه داد: آمدن وزرا و مقامات اجرایی بین مردم در حقیقت موجب تحکیم پیوند نظام با مردم می‌شود. حقیر هم اگر انتقاداتی دارم در جهت بهبود اوضاع آشفته است. آمد و رفت مقامات ارشد اجرایی به استان را مغتنم و قابل تشکر می‌دانم.

وی نیازهای مردم در استان آذربایجان غربی را با اصلاحات زیربنایی اقتصادی  در هم تنیند دانست و افزود: برای رفع نیازهای اقتصادی و معیشتی مردم باید زیربنا و ساختار اقتصادی اصلاح شود و فضای کسب و کار رونق پیدا کند. به کارگران و حقوق‌بگیران باید احترام گذاشته شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس درآمد سرانه استان آذربایجان غربی را پایین دانست و افزود: برای بهبود درآمد سرانه مردم استان باید ضریب اشتغال افزایش یابد. استان آذربایجان غربی از نظر تحصیل‌کردگان دختر و پسر جزو استان‌های خوب است اما متاسفانه از نظر اشتغال، با مشکل روبرو هستند. یقینا با افزایش درآمد، نشاط و امید خانواده‌ها بیشتر می‌شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید