نجات ۷ فرد گرفتار در دود و آتش ساختمان ۵ طبقه

کدخبر: ۲۵۲۱۴۲
اقتصادنیوز : یکی از انباری‌های ساختمان ۵ طبقه مسکونی درمنطقه جنت آباد دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع آتش نشانان از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ایسنا،در پی بروز این آتش سوزی و تماس‌های پر اضطراب شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱:۰۵ صبح امروز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های ۹۴ و ۵۵ این سازمان را به محل حادثه واقع در جنت آباد شمالی، خیابان بهارستان ششم اعزام کرد.

حسین خرادمهر رئیس ایستگاه ۵۵ سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی، طبقه منفی یک آن که تعدادی انباری در آن قرار داشت، طعمه آتش سوزی شد و یکی از این انباری ها درآتش سوخت.

وی با اشاره به انتشار دود ناشی از این آتش سوزی درتمامی این ساختمان، افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق و گاز ساختمان، باتجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش به داخل طبقه منفی یک و نیز انباری نفوذ کرده و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و لوله آبرسان، به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

خرادمهرگفت: نیروهای آتش نشانی پس از تلاش فراوان توانستند شعله های آتش را خاموش کرده و با خارج کردن تمام وسایل و لوازم موجود در این انباری، به لکه گیری این حریق در میان بقایای این آتش سوزی پرداختند.

رئیس ایستگاه ۵۵ آتش نشانی خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه، تعداد ۷ نفر از ساکنان این ساختمان شامل ۴ مرد، ۲ زن و یک کودک که در داخل ساختمان و در میان دود گرفتار شده بودند را به وسیله دستگاه تنفسی از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید