امید تراکتور به دست خالی پرسپولیس

کدخبر: ۲۵۲۴۶۲
اقتصاد نیوز: امروز و در لیگ برتر فوتبال کشور یک بازی بسیار مهم و حساس در استادیوم آزادی بین پرسپولیس و تراکتور سازی برگزار خواهد شد.
امید تراکتور به دست خالی پرسپولیس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، وضعیت پرسپولیس و کمبود مهره و خستگی بازیکنان، رکورد برانکو مقابل تراکتورسازی را می‌شکند یا چهارمین مربی تراکتور، به لیست قربانیان پروفسور اضافه می‌شود؟

 از زمان حضور دوباره تراکتورسازی در لیگ برتر بازی این تیم مقابل پرسپولیس به یکی از حساس‌ترین و پرحاشیه‌ترین بازی‌های لیگ تبدیل شده است. شاید این بازی را بعد از دربی و پرسپولیس- سپاهان بتوان مهم‌ترین بازی لیگ نامید که حساسیت و اهمیت آن ارتباطی به رتبه‌های دو تیم در جدول و شرایط فنی آنها ندارد.

نکته جالب در مورد رقابت این دو تیم این است که آنها دو روند متفاوت را در تقابل با همدیگر داشته‌اند. در تقابل اولیه در روزهایی که پرسپولیس مربی دیگری جز برانکو را روی نیمکت می‌دید تراکتورسازی برنده یک طرفه این بازی‌ها بود. دنیزلی، دایی،درخشان و ژوزه مربیانی هستند که همه به تراکتورسازی باخته‌اند و بعضی از آنها مانند دایی و دنیزلی باخت‌های سنگینی را هم تجربه کرده‌اند.

این روند یک طرفه اما با آمدن برانکو برعکس شده است. برانکو از زمانی که روی نیمکت پرسپولیس نشست هیچ باختی به تراکتورسازی نداد و این تیم را با همه مربیانش برد. تونی اولیویرا در لیگ پانزدهم، امیر قلعه نویی در لیگ شانزدهم و گل محمدی در لیگ هفدهم حداقل یک بازی به پرسپولیس باختند. 4 برد و دو تساوی حاصل این نبردها بوده است. حالا اگر قرار باشد تقوی هم این مسیر را ادامه دهد باید مطمئن بود که پرسپولیس بازنده از میدان خارج نخواهد شد.

با این حال اختلاف فاحش دو تیم از نظر بازیکن و مهره شاید این قاعده را با تغییراتی مواجه کند. حضور ستاره‌های پرتعداد تراکتورسازی با وجود غیبت احتمالی استوکس و اروین در مقابل تیمی که خسته‌تر وبی‌مهره‌تر از همیشه قرار است مقابل آنها بایستد. آیا این نبرد نابرابر روند نتیجه‌گیری برانکو مقابل تراکتورسازی را عوض کرده و اولین باخت را در کارنامه سرمربی کروات مقابل سرخپوشان تبریزی ثبت خواهد کرد؟ یا او می‌تواند با همین تیم هم تقوی را به قربانی بعدی تبدیل کند؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید