بازگشت استقلال و شفر به مسیر موفقیت؟

کدخبر: ۲۵۲۵۹۷
اقتصاد نیوز:استقلال دیشب با کسب 3 امتیاز از بازی برابر استقلال خوزستان هم شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کرد و هم بیشتراز همیشه به مسیر رسیدن به جمع مدعیان لیگ برتر نزدیک شد.
بازگشت استقلال و شفر به مسیر موفقیت؟

به گزارش اقتصاد نیوز، استقلال در شرایطی موفق شد استقلال خوزستان را با  نتیجه یک بر صفر شکست بدهد که بازی دو جنبه مختلف داشت، جنبه اول اینکه آبی ها موقعیت های پرشماری را از دست دادند و می توانستند یکی از پرگل ترین بازی های هفته را رقم بزنند اما نکته دوم همان ضعف همیشگی بود، جایی که آبی ها از نظر بدنی کاملا کم آوردند و نتوانستند در نیمه دوم به شرایط خوب خود در نیمه اول ادامه بدهند.

اما هرچه که هست استقلال 3 امتیاز این بازی حساس را بدست آورد تا با 18 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به پارس جنوبی جم و تراکتورسازی که بالاتر از این تیم هستند در رده ششم لیگ برتر قرار بگیرد.

استقلال حالا با دو بازی برابر تیم های پایین جدولی به استقبال بازی حساس برابر پدیده صدرنشین می رود، بازی که قرار بود در هفته یازدهم برگزار شود اما به تعویق افتاد و به هفته آخر موکول شد.استقلال که نمایش هایش در این فصل با انتقادهایی همراه بوده است، در صورتی که 9 یا حتی 7 امتیاز از 3 بازی باقی مانده خود کسب کند می تواند تا در پایان نیم فصل اول چهره یک تیم مدعی به خود بگیرد.

شاید اصلی ترین دلیلی که می تواند حضور استقلال در جمع مدعیان را قطعی کند بازی های سختی است که تیم های بالا نشین جدول رده بندی در ادامه بازی های نیم فصل دارند.


پدیده تیمی است که در 3 بازی آخر خود با استقلال و سپاهان بازی می کند و کسب پیروزی در این بازی ها بسیار سخت به نظر می رسد.

پرسپولیس در ادامه راه خود با سپاهان و ذوب آهن، دو تیم قدرتمند فوتبال ایران و البته پارس جنوبی رده پنجمی بازی دارد و سپاهان هم باید در بازی های باقی مانده خود با پدیده و پرسپولیس بازی کند.

اما استقلال تا پایان نیم فصل اول از بین تیم های مدعی تنها با پدیده بازی می کند و پیروزی برابر صنعت نفت و سپیدرود و البته کسب 3 یا یک امتیاز از پدیده می تواند ضامن حضور آبی ها در جمع مدعیان لیگ برتر باشد.

استقلال در نیم فصل اول تیمی نشان داده که ضعف های زیادی دارد ولی شاید کسب نتایج مناسب در بازی های باقی مانده باعث شود آبی ها  نیم فصل اول را با شرایط خوب تمام کنند و در نیم فصل دوم با خرید چند بازیکن به جمع مدعیان اضافه شوند.

منبع:ورزش سه

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید