آخرین وضعیت راه‌های استان کرمانشاه پس از زلزله

کدخبر: ۲۵۲۷۰۵
اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری اعلام کرد که در حال حاضر جز یک جاده که با مشکلاتی روبرو شده بود، وضعیت تردد در دیگر مسیرهای استان کرمانشاه عادی است.

به گزارش اقتصادنیوز؛ داریوش نصر در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: پس از زلزله ۶.۴ ریشتری شب گذشته که بار دیگر استان‌ کرمانشاه را لرزاند، بررسی‌ها و اعزام نیروها به بخش‌های مختلف راه‌های استان کرمانشاه آغاز شد که خوشبختانه بخش قابل توجهی از آنها هیچ مشکلی برای ادامه تردد نداشتند.

به گفته وی، مسیر پاتاق به عنوان یکی از تنها مسیرهایی که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود نیز ساعتی قبل با پیگیری نیروهای راهدار حاضر در منطقه در یک لاین بازگشایی شد و تلاش برای باز کردن دیگر لاین این جاده نیز ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری درباره آخرین وضعیت راه‌های روستایی استان کرمانشاه نیز توضیح داد: با پیگیری‌های ابتدایی صورت گرفته خوشبختانه بخش قابل توجهی از این جاده‌ها، امکان تردد دارند اما با توجه به دسترسی دشوار به برخی روستاها، نتیجه بررسی‌های دقیق درباره آخرین وضعیت راه‌های روستایی ظرف ساعات آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پس از زلزله شب گذشته که بار دیگر کرمانشاه را لرزاند، وزیر راه و شهرسازی با مسئولیت معاون حمل و نقل این وزارتخانه یک ستاد بحران تشکیل داده و خواستار اقدام سریع و موثر معاونان خود در مدیریت زلزله اخیر شد.

در دستوری که اسلامی داده، رئیس بنیاد مسکن مسئول آن شده که در سریع‌ترین زمان ممکن خسارات وارده به واحدهای مسکونی را ارزیابی کرده و اقدام لازم برای کمک‌رسانی به مردم را انجام دهد.

وزیر راه همچنین از رئیس سازمان راهداری نیز خواسته تا ارزیابی دقیقی از آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمانشاه داده باشد و در صورت نیاز به گشایش مسیر یا بهبود شرایط آنها اقدامات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

زلزله شب گذشته کرمانشاه که خوشبختانه تلفات انسانی نداشته، تقریبا یک سال پس از زلزله سال قبل که به تخریب قابل توجه در تعدادی از مناطق، شهرها و روستاهای استان کرمانشاه رخ داد، اتفاق افتاد و تمام دستگاه‌های ذیربط از شب گذشته تلاش خود برای ارزیابی خسارات احتمالی وارد شده و کمک‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید