تماس تلفنی سرپرست استانداری تهران با کرمانشاه/آماده کمک هستیم

کدخبر: ۲۵۲۷۵۴
اقتصادنیوز: سرپرست استانداری تهران از تماس خود با مسئولان استان کرمانشاه بلافاصله پس از وقوع زلزله شب گذشته خبر داد و گفت: به مسئولان این استان اعلام شد، که در صورت لزوم آماده کمک رسانی هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شکراله حسن بیگی ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری تهران مشترک با کمیته امور بانوان ملارد طی سخنانی در جمع خبرنگاران در خصوص زلزله ۶.۴ ریشتری شب گذشته در استان کرمانشاه گفت: استانداری تهران آمادگی کامل برای اعزام کمک و نیرو برای آسیب دیدگان زلزله دارد.

وی از تماس خود با مسئولان استان کرمانشاه بلافاصله پس از زلزله شب گذشته خبر داد و افزود: اعلام آمادگی استانداری تهران برای کمک به مسئولان استانداری کرمانشاه اطلاع داده شد.

سرپرست استانداری تهران با بیان این که هنوز اعلام نیازی از سوی کرمانشاه اعلام نشده است، اضافه کرد: مدیریت بحران و کنترل شرایط در استان کرمانشاه انجام شده است و تاکنون نیاز به کمک از سوی استان کرمانشاه درخواست نشده است.

بر اساس این گزارش، سرپرست استانداری تهران صبح دوشنبه به منظور حضور در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان تهران، مشترک با شهرستان ملارد به این شهرستان سفر کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید