رؤیای ۹ امتیازی استقلال!

کدخبر: ۲۵۲۸۵۴
اقتصاد نیوز: سه دیدار بعدی استقلال که تا پایان نیم‌فصل با در بر داشتن ۹ امتیاز رؤیایی، تعیین‌کننده جایگاه قطعی این تیم و کارنامه عملکردی شاگردان مربی آلمانی است.
رؤیای ۹ امتیازی استقلال!

به گزارش اقتصاد نیوز، استقلالی که در هفته‌های گذشته لیگ برتر نتوانسته حداقل‌های ممکن برای هوادارانش را برآورده کند، باید هرچه در چنته دارد را در سه دیدار پیش‌رو ارائه دهد. تیمی که در عین شایستگی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود به بدترین شکل ممکن از آن کنار رفت و مدتی بعد در جام حذفی هم به سایپا باخت و از گردونه آن رقابت‌ها هم بیرون رفت حالا هیچ مشغولیتی غیر از لیگ برتر ندارد. تیمی که باید خود را برای لیگ قهرمانان آسیا مهیا کند، می‌تواند در هفته‌های باقی‌مانده تا اسفند به هر یک از مسابقات لیگ برتری اش به چشم یک دیدار تدارکاتی برای حضوری هرچه بهتر در لیگ قهرمانان آسیا نگاه کند. چراکه به زعم اکثر کارشناسان استقلال این تیم در ادامه لیگ دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هجدهم ندارد. در ادامه به بررسی دیدار‌های پیش‌رو استقلال تا آخرین هفته لیگ برتر در دور رفت می‌پردازیم.

استقلال و مهمان آبادانی!

شاگردان وینفرد شفر باید پنجشبنه همین هفته و در فاصله ۴ روز تا بازی بعد خود را برای دیدار با صنعت نفت آبادان مهیا کنند. تیمی که در آخرین دیدارش در لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به سختی تساوی یک – یک گرفت، باید در تهران و در استادیوم آزادی به مصاف استقلال برود. تیمی هجومی با فوتبالی که هم می‌تواند برای استقلال خطر‌ساز باشد و هم گره‌گشا! استقلال که در جمع نفراتش گروهی از بازیکنان خط دفاعی مورد اعتماد تیم ملی را دارد، می‌تواند با تکیه بر آن‌ها خود را برای ضدحملات برق‌آسا آماده کند تا با بهره گیری از توان هجومی نفراتی مانند قائدی، صیادمنش و یا روح‌ا... باقری به گل و هر سه امتیاز این دیدار برد.

سفر به شهر باران!

تیمی تقریباً احیا شده در دومین مسابقه پیش‌روی استقلال تا پایان نیم‌فصل در خانه میزبان آبی‌پوشان تهرانی است. سپیدرود رشت که طی یک ماه اخیر با غلبه بر دو تیم جنوبی پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان تا حدودی هوادارانش را امیدوار کرده، البته در مواجهه با سومین تیم جنوبی که نفت مسجدسلیمان بود (جمعه ۲ آذر) شکست خورد ولی همچنان نشان داده تیمی است که در خانه یقه هر تیمی را می‌گیرد. استقلال در تاریخ جمعه ۱۶ آذر باید در رشت و شهر باران به مصاف تیم علی کریمی برود. مسابقه‌ای که قطعاً نتیجه اش در تغییر جایگاه استقلال مؤثر خواهد بود تا شفر و نفراتش بیش از این از صدر دور نمانند.

پدیده خشمگین می‌آید!

اعضای تیم پدیده هنوز بابت لغو دیدارشان با استقلال در روز قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا گلایه‌مندند و به گفته خودشان هنوز پاسخ روشنی برای لغو دیدارشان با استقلال از هیچ مقام مسئولی دریافت نکرده‌اند. آن‌ها که این تصمیم‌گیری را تنها به سود استقلال می‌دانند و معتقدند دست‌های پشت پرده بوده که باعث لغو دیدارشان با استقلال شده از همان روز برای دیدار دوباره با آبی‌پوشان برنامه‌ریزی کرده‌اند. خشمی که برای مسئولان، کادر فنی و بازیکنان پدیده از لغو بازی ۱۸ آبان‌ماه‌شان با استقلال برجای مانده نه تنها از بین نرفته بلکه انگیزه‌های‌شان را بیشتر هم کرده تا استقلال را شکست بدهند. گرچه در نقطه مقابل استقلالی هم با بخشش دو تن از بازیکنان اخراجی اش حالا با چشمی و اسماعیلی آماده دیدار با این حریف بالانشین می‌شوند و از نظر روحی هم قطعاً با وضعیت بهتری به استقبال این دیدار می‌رود.

خبر ورزشی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید