مانور قدرت فوتبال آسیا با هواداران پرسپولیس

کدخبر: ۲۵۳۰۱۰
اقتصاد نیوز:رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر از حضور ۱۰۰ هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران تمجید و از آن به عنوان مرجعی برای نشان دادن شور و شوق آسیایی‌ها به فوتبال یاد کرد.
مانور قدرت فوتبال آسیا با هواداران پرسپولیس

 به گزارش اقتصاد نیوز، شیخ سلمان بن‌ ابراهیم آل‌خلیفه در آستانه برگزاری مراسم فردا شب (چهارشنبه) معرفی بهترین‌های آسیا در سال 2018 که قرار است ساعت 19 به وقت محلی عمان (19:30 به وقت تهران) در شهر مسقط برگزار شود به سایت رسمی AFC گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا، ستارگان فوتبال این قاره را گردهم می‌آورد تا عملکرد درخشان‌ خود در طول فصل را جشن بگیرند که بار دیگر استانداردهای در حال توسعه از فوتبال ما در سراسر این قاره بزرگ را ترویج می‌دهد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: هر کسی که برای کسب عنوانی نامزد شده، حالا چه فدراسیون عضو AFC باشد، چه مربی یا سرمربی، برای نسل بعدی در زمین‌شان الهام‌بخش خواهند بود و میراث دستاورد و برتری از خود برجای می‌گذارند. حالا زمانی بهتر از این وجود ندارد که سال درخشان دیگری در آسیا رقم بزنیم، آنهم در حالی که تنها چند هفته تا شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 باقی مانده است، مسابقاتی که بزرگترین و بهترین مسابقات جام ملت‌های آسیا خواهد شد که تا کنون برگزار شده است.

وی افزود: به لطف وحدت و قدرت ادامه‌دارمان بار دیگر استاندارهای در حال رشدمان در فوتبال آسیا را به جهانیان نشان دادیم. دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین کاشیما آنتلرز - که سرانجام قهرمان شد - و پرسپولیس بار دیگر نظر جهانیان را به خود جلب کرد، جایی که رکورد حضور 100 هزار تماشاگر - در ورزشگاه آزادی تهران - علاقه غیرقابل انکار به فوتبال در آسیا را نشان داد.

شیخ‌سلمان تصریح کرد:  آن شاهکارها و ستاره‌های مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در اردن نیز نام‌شان در لیست نامزدهای ما - در معرفی بهترین‌های آسیا - قرار دارند. از تمانی آنها تشکر می‌کنم و به برندگان و نامزدهای عناوین مختلف سال 2018 پیشاپیش تبریک می‌گویم. همه ما باید دستاورد آنها را مورد تحسین قرار دهیم.

رئیس AFC در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در پایان باید از میزبانان فوق‌العاده‌مان یعنی اتحادیه فوتبال عمان بابت روح سخاوتمندانه، میهمان‌نوازی بی‌نظیر و سختکوشی‌شان در جهت برگزاری یک مراسم عالی که درخور یک سال برجسته‌ دیگری از پیشرفت فوتبال آسیا است، قدردانی صادقانه‌ای کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید