حسن روحانی به زادگاهش می‌رود/ دعوت جلالی از مردم برای استقبال از رییس‌جمهور

کدخبر: ۲۵۳۵۰۲
اقتصادنیوز: سرپرست استانداری سمنان گفت: سه‌شنبه ۱۳ آذرماه استان میزبان رئیس‌جمهور محبوب و فرزند برومند استان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دکتر «سعید  ناجی» سرپرست استانداری سمنان، در شورای اداری استان سمنان که امروز جمعه در شاهرود در حال برگزاری است با اشاره به این‌که استان سمنان زادگاه رئیس‌جمهور است اظهار کرد: باید استقبال در خور شأنی از رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید صورت گیرد.

وی با بیان این‌که رئیس‌جمهور در شاهرود با مردم استان دیدار عمومی دارد، تصریح کرد: این سفر فرصت خوبی برای کمک به رشد و توسعه هم‌چنین وحدت و همدلی بیشتر در استان است.

سرپرست استانداری سمنان از سفرهای استانی به‌عنوان شاهدی بر علاقه مسئولان نظام به مردم نام برد و خاطرنشان کرد: این سفرها با هدف شناخت بیشتر از مشکلات مردم در استان‌ها و برطرف کردن مشکلات آن‌ها انجام می‌شود.

دعوت جلالی از مردم برای استقبال از رییس جمهور در سفر به شاهرود

در آستانه سفر رییس جمهور به شاهرود کاظم جلالی که در ادوار گذشته نمایندگی مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت طی پیامی از مردم این حوزه انتخابیه دعوت کرد تا در مراسم استقبال از رییس جمهور حضور یابند.

متن پیام دعوت کاظم جلالی از مردم جهت استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید بدین شرح است:

شاهرود و میامی ،مهد دلیر مردان و زنان ایران اسلامی بزودی شاهد رویدادی بزرگ ، یعنی حضور پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و مقامات عالیرتبه نظام اسلامی خواهد بود.امری که پیشتر در سفر قبلی ایشان به استان و بواسطه عدم حضورشان در شاهرود، موجبات گلایه مردم این خطه همیشه در صحنه را رقم زده بود که به حمد الهی با تحقق وعده حضور ،این انتظار به سر رسید.

اینک که ایشان به عهد خود که همان سفر به شاهرود بوده است،جامه عمل پوشانیدند،انتظار می‌رود تا مردم فهیم و قدرشناس شهرستانهای شاهرود و میامی ، با حضور چشمگیر خود ،عظمت و بزرگی خطه شهید پرور و ولایتمدارمان را به رخ دنیا کشیده و دوشادوش خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران در صفوفی بهم فشرده به استقبال فرزند استان خود بشتابند. بدون تردیدانجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات ونقطه عطفی در پیشرفت و توسعه دیارمان خواهد بود.

لذا انتظار میرود مردم همیشه در صحنه شهرستانهای شاهرود و میامی با حضوری عزتمندانه در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری،چشم خناسان و طمع مکاران را به یآس و ناامیدی مبدل و میهمان نوازی و قدرشناسی همیشگی خود را ،هوشمندانه به رخ دوست و دشمن بکشند.

بی تردید حضور در صحنه استقبال از دکتر روحانی ،نمایش تمام قدی از مطالبات بعضآ فراموش شده و بر حق مردم صبور منطقه ماست که نتیجه این حضور ،حجت روشنی بر لزوم جبران کاستی ها از سوی دولتمردان نظام اسلامی علی الخصوص عالی ترین مقام اجرایی دولت خواهد بود.

اینجانب در راستای تداوممسیرشهداءواطاعتازفرامینرهبریدرخصوص حمایت از دولت، از آحاد مردم عزیز شهرستانهای بزرگ شاهرود و میامی دعوت می کنم تا در مراسم استقبال ریاست محترم جمهور ، حضور پرشوری بهم رسانیده و  وکرامتهمیشگیخودرادراستقبالواعزازواکرامدولتخدمتگزاربهمنصه ظهور برسانید.

ان‌شاءالله با نمایش همبستگی مان ،امید دشمنان برای ایجاد فاصله بین دولت و ملت مانند همیشه مبدل به یأس و همچنین انگیزه ای مضاعف برای خدمتگزارانتان در دولت خواهد شد وفرصت مغتنمی است تا مسئولین محترم برای رفع مشکلات این خطه تصمیمات جدی وعملی اتخاذ نمایند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید