معاون ترامپ: حماس بازیچه ایران است!

کدخبر: ۲۵۳۶۶۱
اقتصادنیوز: معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس آمریکایی - صهیونیستی اظهارات خصمانه‌ای در مورد توافق هسته‌ای و تحریم‌های ایران داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از رسانه صهیونیست آروتز شوا، مایک پنس، در میان اظهارات بی اساس خود در مورد مسائل خاورمیانه گفت: داعش در حال فرار کردن است و خلافت آن فرو ریخته‌. ما به زودی داعش را از روی زمین بر خواهیم داشت.

وی با «فاجعه‌بار» خواندن توافق هسته‌ای اشاره کرد که ترامپ با خارج کردن آمریکا از این توافق و اعمال دوباره تحریم‌هایی که توسط دولت قبلی لغو شده بودند، وارد عمل شد.

معاون رئیس جمهور آمریکا ضمن درخواست خود برای پایان بخشی هر چه سریع‌تر به بمباران موشکی حماس در مناطق جنوبی اسرائیل در ادعایی بی اساس و خصمانه ، حماس را «بازیچه حکومت ایران» خواند.

وی در ادامه اظهارات بدخواهانه خود علیه ایران با اشاره به این که تحریم‌های آمریکا علیه ایران از هر زمان دیگری قوی‌تر هستند افزود: ایالات متحده آمریکا هیچ‌گاه به ایران اجازه نخواهد داد که به سلاح اتمی دست یابد.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در این کنفرانس از سوی شلدون و مریام آدلسون به عنوان « حامی اسرائیل در تمامی جبهه‌ها» از جمله توافق هسته‌ای ، ضد سامی‌گرایی و به شمار آوردن اورشلیم به عنوان پایتخت دائمی اسرائیل از سوی آمریکا معرفی شد.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا و متحدانش در منطقه عامل اصلی بی‌ثباتی، تفرقه و در نهایت ظهور و توسعه تروریسم در منطقه و جهان است اما این کشورها همواره تلاش می‌کنند تا با متهم کردن ایران، توجه جامعه بین‌الملل را از این حقایق منحرف کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید