کاپیتان پرسپولیس در جلسه مطبوعاتی مطرح کرد:

سیدجلال: حسرت بزرگم بازی نکردن در جام جهانی روسیه بود

کدخبر: ۲۵۳۹۶۱
اقتصاد نیوز:کاپیتان پرسپولیس از حضور بیش از ۵۰ خبرنگار در نشست خبری خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی هیجان زده شد.
سیدجلال: حسرت بزرگم بازی نکردن در جام جهانی روسیه بود

به گزارش اقتصاد نیوز ، سیدجلال حسینی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران، ظهر یک‌شنبه در یک نشست خبری گفت: فکر کنم خیلی هیجان زده هستم. باید از همه حاضران در این نشست خبری تشکر کنم. فکر نمی‌کردم نشست خبری من این‌قدر شلوغ باشد. از آقای گرشاسبی و برانکو ممنونم که همیشه حمایتم کردند و کنارم بودند.

او درباره خداحافظی‌اش از تیم ملی گفت: این تصمیم را از ماه‌ها قبل گرفتم و هر سری مردد می‌شدم. هر تصمیمی سختی‌های خاص خود را دارد. بعد از صحبت با برانکو و گرشاسبی این تصمیم را گرفتم. قرار بود جمعه خداحافظی کنم که به شنبه موکول شد. از برانکو تشکر می‌کنم که من را به تیم ملی دعوت کرد. از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که به من بازی داد و همیشه کنارم بود. از دایی تشکر می‌کنم که در تیم ملی و باشگاه کنارم بود. از آقای قطبی ممنونم که کمکم کرد. از آقای کی‌روش تشکر می‌کنم که هفت سال با من کار کرد و خیلی به من کمک کرد.

کاپیتان پرسپولیس گفت: از مردم شهرم بندرانزلی تشکر می‌کنم. در آن‌جا ساخته شدم. سه سال در سپاهان بودم. مهم‌ترین مساله هواداران خودمان بودند که همیشه کنارم بودند و بعد از خط خوردن از تیم ملی تشویقم کردند. از دیروز که از تیم ملی خداحافظی کردم حمایتم کردند. امیدوارم تلاشم را بیش‌تر کنم و موفقیت‌های بیش‌تری برای پرسپولیس کسب کنیم. در شرایطی هستیم که شرمنده هواداران هستیم. نتوانستیم قهرمان آسیا شویم. ان‌شاء‌الله بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.

 

هم‌چنین بعد از صحبت‌های سید جلال حسینی تابلویی از قهرمانی پرسپولیس از سوی برانکو و گرشاسبی به این بازیکن اهدا شد.

او در واکنش به سوال ایسنا که فدراسیون فوتبال همانند سایر بازیکنان بزرگ فوتبال ایران برای او بازیکن خداحافظی برگزار نکرده است؟ گفت: بزرگان ما هم همین‌طور خداحافظی کردند. متاسفانه این شرایط وجود دارد و هیچ وقت اصلاح نشده است. مهم‌ترین مساله برای ما جنگیدن برای پیراهن کشورمان و مردم است. کسی به بازی خداحافظی فکر نمی‌کند.

سید جلال حسینی در واکنش به این که کی روش گفته او و حید امیری با استقلال قرارداد بسته بودند اما هدایتی شبانه به این بازیکنان پول داد و آن‌ها به پرسپولیس رفتند اظهار کرد: اصلا چنین چیزی امکان ندارد. اگر جایی دیدی من قرارداد ببندم و تیمم را بعد از آن عوض کنم سند بیاورید. من دو سال در پرسپولیس بودم و به قطر رفتم. به ایران آمدم و به نفت رفتم. بعد هم با افتخار با پرسپولیس قرارداد بستم. امکان ندارد با تیمی صحبت کنم و با تیم دیگری قرارداد ببندم.

حسینی در پاسخ به این سوال که چرا کادرفنی تیم ملی واکنشی به خداحافظی او نداشتند؟ گفت: باید خیلی خوشحال باشم که شما خبرنگاران کنار من هستید. خیلی هیجان زده هستم. مهم‌ترین مساله برای من مردم کشورم هستم. هر جا توانستم تلاش کردم و اگر نتوانستم کاری کنم خارج از توانم بود. جا دارد این‌جا از علی پروین و علی کریمی تشکر کنم که همیشه حمایتم کردند. از بازیکنان تیم ملی که با آن‌ها زندگی کردم و کنارشان بودم تشکر می‌کنم. هنوز هم هوادار تیم ملی هستم. از دیروز کاری با من کردند که نمی‌توانم فراموش کنم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به اینکه اگر سرمربی تیم ملی تغییر کند و او به تیم ملی دعوت شود، تصمیمش را عوض می‌کند؟ تاکید کرد: مطمئنا تصمیم با مشورت گرشاسبی و برانکو بوده است. تا جایی که توانستم تلاش کردم. اگر جایی نتوانستم خارج از توانم بود. الان وقت این است که تمرکزم را روی باشگاه بگذارم. الان پرسپولیس بیش‌تر از هر زمانی به من و سایر بازیکنان نیاز دارد. مطمئنا تصمیم را عوض نمی‌کنم.

سید جلال حسینی در پاسخ به این سوال که قبول دارد او قربانی حضور در پرسپولیس و در نتیجه دعوت نشدن به تیم ملی شده است؟ تاکید کرد: من هر جا بودم برای موفقیت تیم تلاش کردم. شرایط پرسپولیس و تیم ملی حساس بود. تصمیم سرمربی تیم ملی بود. موظف هستیم این تصمیم را قبول کنم. در هر تیمی باشم، برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. همیشه برای تیم ملی تلاش کردم. الان هم هوادار تیم ملی هستم و به این مسائل فکر نکردم. من باید از همه تشکر کنم. می دانم که تمام تمرکزم روی تیمی است که در آن بازی می‌کنم.

او هم‌چنین درباره این که آیا فدراسیون فوتبال هم در جریان خداحافظی او بوده تا بازی خداحافظی را برایش برگزار کند؟ گفت: اولین نفر با همسرم صحبت کردم. بعد هم با آقای برانکو و گرشاسبی صحبت کردم. نه من بلکه همه بازیکنان برای موفقیت تیم ملی بازی کردم. من به فکر برگزاری بازی خداحافظی نیستم. خیلی خوشحالم که شما را می‌بینم. من از مردم تشکر می کنم که همیشه حمایتم کردند.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: همیشه کنار تیم ملی هستم. همیشه یک هوادار بزرگ و قوی هستیم. یک خواهش دارم. بعضی از مشکلات یا تصمیمات اشتباه را نمی‌توانیم گردن مسوولان بیاندازیم. هر بازی تدارکاتی به تیم ملی کمک می‌کند. باید مسوولان بیش‌تر تلاش کنند. می‌دانم کادرفنی و بازیکنان تیم ملی زحمت می‌کشند. مردم ما یکرنگ و یک دل کنار تیم ملی هستند. شما جام جهانی را دیدید. در ایران و روسیه همه برای حمایت از تیم ملی کنار تیم ملی بودند. ما پرسپولیسی‌ها هم هواداران زیادی هستیم که کنار تیم ملی قرار می‌گیریم.

مدافع پرسپولیس درباره این که بزرگترین حسرتش چیست؟ گفت: رویای هر بازیکنی جام جهانی است. برای حضور در روسیه خیلی تلاش کردم. باید از خانواده و همسرم خیلی تشکر کنم. رویای من تجربه دومین جام جهانی بود. خانواده و فرزندانم خیلی روزهای سختی را سپری کردند. این یک حسرت بزرگ برای من بود.

او درباره ورود به عرصه مربیگری یادآور شد: در فوتبال ما کسی از فردایش خبر ندارد. من باید تمام تمرکزم را بروی بازی با ذوب آهن بگذارم. وقتی برای چیزهای دیگر ندارم.

سید جلال حسینی در واکنش به این که هواداران پرسپولیس هنوز خداحافظی او از تیم ملی را نپذیرفتند و معتقدند باید در جام جهانی شرکت می‌کرد و یا در جام ملت‌های آسیا بازی می‌کرد، اظهار کرد: هواداران ما بی‌نظیر هستند. بعد از این که خط خوردم، کنارم بودند. فکر کنم همیشه حمایتم کردند. من شرمنده هواداران هستم. خیلی به من لطف داشتند. امیدوارم بتوانم در باشگاه بیش‌تر کار کنم و در کنار سایر بازیکنان هواداران را خوشحال کنیم. تیم ملی قسمتی از زندگی من است. زندگی من در آن‌جا تمام شد و برای کارهایی که در پرسپولیس دارم، آماده می‌شوم.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به حضور استعدادهای زیاد در کشور گفت: من باید همانند سایر بازیکنان بیش‌تر تلاش کنم و در کنار تیم باشم تا تیم موفق شود.

او درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: این سوال را از آقای گرشاسبی و برانکو بپرسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید