تجدید نظر توییتر در یک قابلیت برای کاربرانش

کدخبر: ۲۵۴۲۶۲
اقتصاد نیوز: توییتر یکی از قابلیت های خود برای کاربرانش را به حالت قبل باز می گرداند.
تجدید نظر توییتر در یک قابلیت برای کاربرانش

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، شبکه اجتماعی توییتر در حال بررسی قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد پست ها را به روش مختلفی به نمایش بگذارد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند تام لاین تنظیم شده بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی را مشاهده کنند یا اینکه توییت کاربران به ترتیب زمانی نمایش درآید.

توییتراین قابلیت جدید به علت شکایت بسیاری از کاربران توسعه یافته چرا که طرفداران این شبکه اجتماعی پس از آلگوریتمی شدن سیستم نمایش تایم لاین، به توییتر شکایت کرده‌ بودند.

کاربران با استفاده از کلید جدید (که در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی اپلیکیشن قرار گرفته) قادرند بین دو حالت جدیدترین یا بهترین توییت، یکی را انتخاب کنند. علاوه بر این حالت دیگری هم درنظر گرفته شده و کاربر با دستکاری گزینه های مختلف، می‌تواند تنظیمات شخصی خود را در نمایش توییت ها بکار ببندد.

توییتر

اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی، بکه اجتماعی توییتر نحوه چیدمان توییت های صفحه اصلی کاربران را (مشابه با اینستاگرام) از حالت تایم لاین (بر اساس زمان انتشار) به حالت اهمیت و ارتباط با مسائل روز درآورد.

در آن زمان «لیسا هوانگ» یکی از مهندسین نرم افزار «تیم کیفیت جستجوی توییتر» دلیل این اتفاق را رشد کیفیت تجربه ی جستجو و همینطور یافتن محتوای نزدیک تر و مفیدتر عنوان کرده بود.

برای پیاده سازی این مکانیزم، تیم تحت نظارت هوانگ طیف گسترده ای از فاکتور های مختلف را برای یافتن نتیجه مرتبط مورد آزمایش قرار داد و با اعمال الگوریتم یادگیری ماشین که در واقع توییت ها را رده بندی می کرد، به این مهم دست یافت.

حال از آنجایی که مسئله زمان برای محتوای توییت های این شبکه اجتماعی فاکتور مهمی به شمار می‌رود، مسئولین توییتر تصمیم گرفته‌اند روش جدیدی برای نمایش توییت ها در اختیار کاربران قرار دهند تا بدین شکل هم راهکار های تبلیغاتی خود را پیش گیرند هم رضایت کاربران را فراهم کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید