لایحه سی‌اف‌تی امروز در مجلس بررسی می‌شود

کدخبر: ۲۵۴۳۷۴
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز بررسی ایردات شورای نگهبان به لایحه CFT را در دستور کار دارند.

به‌ گزارش ‌اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) به ریاست علی لاریجانی آغاز شده است.

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بودجه ۹۷ ، بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد عملکرد منابع و مصارف در بودجه سال ۹۶، بررسی لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش و رسیدگی به تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تشکیل کمیسیون‌ ویژه‌ زنان، جوانان و خانواده‌ از دیگر موارد کاری مجلس شورای اسلامی است.

بررسی طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مالیات های مستقیم، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد بنگاه‌های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و رسیدگی به طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو از دیگر موارد کاری مجلس شورای اسلامی به شمار می‌آید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید