سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان خبر داد؛

تصویب بخشی از اصلاحات قانون انتخابات مجلس خبرگان

کدخبر: ۲۵۵۱۷۶
اقتصادنیوز؛ احمد خاتمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه امروز - شنبه - این هیات، بندهایی از اصلاحات پیشنهادی درباره قانون انتخابات مجلس خبرگان به تصویب رسید و بررسی دیگر بندها به جلسات بعد موکول شد.
تصویب بخشی از اصلاحات قانون انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ سیداحمد خاتمی با اشاره به جلسه عصر امروز - شنبه - این هیات افزود: شرایط نام نویسی نامزدها و اینکه نامزدها باید چه ویژگی هایی داشته باشند بخشی از موارد مرتبط به قانون انتخابات مجلس خبرگان است که درباره آنها تجدیدنظر و در اجلاس سالانه خبرگان به رای نهایی گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز زمان اجلاس بعدی مشخص شد، اظهار داشت:27 دی ماه جلسه مشترکی بین هیات رئیسه مجلس خبرگان و روسای کمیسیون ها برگزار می شود و اجلاس سالانه نیز 21 و 22 اسفند برگزار خواهد شد.

خاتمی درباره دغدغه اعضا در خصوص مسائل کلان کشور نیز گفت: در این جلسه تاکید شد که باید مراقب دسیسه های دشمنان در مقطع کنونی بود دسیسه هایی که درصدد ایجاد ناامیدی در مردم و تضعیف نهادهای قانونی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجلس خبرگان درباره مسائل کشور به ویژه مسائل اقتصادی دغدغه دارند و در همین زمینه از هدایت مسائل کلان کشور از سوی مقام معظم رهبری به ویژه تشکیل شورای عالی هماهنگی سران قوا و نیز موضوع نظارت به ویژه در دادن مجوز به رییس قوه قضاییه قدردانی کردند.

خاتمی تاکید کرد: 10 نفر از اعضای مجلس خبرگان پیشنهادی به هیات رئیسه داده اند که از این پس در پایان هر اجلاس علاوه بر بیانیه، قطعنامه هم صادر و روی یک موضوع تمرکز و از دستگاه ها مطالبه گری شود که این موضوع را در اجلاس بعدی به رای خواهیم گذاشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید