با اعلام لیست بازیکنان اولیه برای جام ملت های آسیا

کی روش باز هم غافلگیرمان کرد

کدخبر: ۲۵۵۶۶۶
اقتصاد نیوز:لیست تیم ملی برای جام ملت ها در حالی اعلام شده که هیچ بازیکنی از تیم پدیده که در این فصل عالی کار کرده نیست و مهاجمی از سپاهان که برترین خط حمله لیگ را دارد در تیم ملی دیده نمی شود و حتی هیچ مدافعی نیز از پرسپولیس در این لیست وجود ندارد.
کی روش باز هم غافلگیرمان کرد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، البته این بار _برخلاف قبلی ها_ کسی نمی تواند عدم حضور ملی پوش از خط حمله سپاهان و خط دفاع پرسپولیس را به نگاه مغرضانه کارلوس کی روش ارتباط دارد یا حداقل این موضوع وضوح بسیار کمی دارد. این فصل جور خط حمله سپاهان را کی روش استنلی می کشد و گاهی مدافعان نیز گلزنی می کنند اما  ساسان انصاری، مهرداد محمدی و... در قامت یک ملی پوش ظاهر نشده اند.

در خط دفاع پرسپولیس، تنها شجاع خلیل زاده و سیدجلال کیفیتی در خور تیم ملی را دارند وگرنه نمی توان انتظار داشت که محسن ربیع خواه، شایان مصلح یا آدام همتی به تیم ملی دعوت شوند. از بین این دو نیز سیدجلال که از تیم ملی خداحافظی کرده (و البته پیش از آن هم دعوت نمی شد) و شجاع خلیل زاده از مدت ها قبل با نگاه منفی کی روش روبرو است.

شجاع خلیل زاده این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم پرسپولیس داشته و شایستگی خود برای بازگشت به تیم ملی را نشان داده اما به نظر می رسد دیگر در دایره دید کارلوس کی روش جای ندارد.

این فصل سپاهان با 27 گل زده و پرسپولیس با 5 گل خورده بهترین خطوط حمله و دفاع لیگ به شمار می روند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید