آیت‌الله علوی گرگانی: به داد مردم برسید!/ نباید از صبر مردم سوءاستفاده شود

کدخبر: ۲۵۷۲۵۸
اقتصادنیوز : یک مرجع تقلید شیعه با بیان این‌که باید به داد مردم رسید و به مشکلات آنان رسیدگی کرد، گفت: اگر برخی مسئولان در کشور دلسوز مردم بودند، این گرانی در کشور رخ نمی‌داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی شامگاه امروز(سه‌شنبه) در دیدار پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان این‌که کمیته امداد امام(ره) صرفا یک اسم نیست بلکه کارکردش ملت‌داری است، گفت: رسالت کمیته امداد، عمل بر مبنای سیره معصومین(ع) است زیرا هرگاه مردم و مسئولین از سیره معصومین(ع) فاصله بگیرند، جامعه گرفتار مشکلات زیادی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که مسئولان باید به شرایط مردم توجه داشته باشند، اظهار کرد: باید به داد مردم رسید و به مشکلات آنان رسیدگی کرد؛ اگر برخی مسئولان در کشور دلسوز مردم بودند این گرانی در کشور رخ نمی‌داد.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که اگر در کشور با وجود این همه مشکل اتفاقی نیفتاده است، به دلیل ایمان مردم است، تاکید کرد: ملت ما به علت ایمانی که دارند بسیار نجیب هستند و اگر ایمان نباشد، چنان‌که هم‌اکنون در فرانسه شاهد آن هستیم، معلوم نیست با وجود این مشکلات در آینده چه بشود.

این مرجع تقلید با بیان این‌که مسئولان باید با عملکرد درست، محبت خود را به جامعه نشان دهند، گفت: در این صورت است که مردم احساس می‌کنند مورد توجه قرار دارند و مسئولان برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنند.

 وی افزود: زمانی که مسئول مجموعه‌ای متعهد باشد، نیروهای زیرمجموعه او نیز نسبت به انجام رسالت‌های خود متعهد خواهند بود.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر این‌که مسئولان ممکن است نتوانند برخی از مشکلات را کنترل کنند اما باید در حد توان‌شان تلاش خود را به‌کار گیرند، خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی نباید از صبر مردم سوءاستفاده شود. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید