نامه تشکرآمیز ترامپ برای عمل ضدایرانی آلبانی

کدخبر: ۲۵۷۵۰۷
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه از دولت آلبانی بابت اقدام محکوم شده تیرانا در اخراج دو دیپلمات ایرانی تقدیر و تشکر کرد.
نامه تشکرآمیز ترامپ برای عمل ضدایرانی آلبانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ترامپ در نامه ای خطاب به «ادی راما» نخست وزیر آلبانی پیام تشکر آمیزی فرستاد و نوشت: بابت تلاش های ثابت قدمتان برای ایستادگی در برابر ایران و مقابله با فعالیت های بی ثبات کننده این کشور و همچنین ساکت کردن صداهای مخالف در سراسر جهان، تقدیر و تشکر را دارم.
وزارت امور خارجه آلبانی روز چهارشنبه مدعی شد که دو دیپلمات ایرانی به دلیل «زیر پاگذاشتن شان دیپلماتیک خود» در پی مذاکره با کشورهای دیگر، اخراج شده اند.
در همین حال، «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با نکوهش اقدام غیر قابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی گفت: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی و با همکاری برخی گروه های تروریستی ضد ایرانی و با بیان ادعاهای واهی و نادرست تدوین و در جهت تخریب و تحت تاثیر قرار دادن روابط ایران و اروپا اجرا شده است.
وی یادآور شد که این رفتار دولت آلبانی که هیچ توجیه و پایه و اساس منطقی ندارد، تماما بر بنیان اطلاعات ساختگی و غلط برخی سرویس های امنیتی است و اقدامی محکوم و غیر قابل قبول تلقی می شود.
آلبانی بیش از دو هزار نفر از اعضای گروهک منافقین را که از عراق اخراج شده اند، در پایگاهی متعلق به آمریکا پناه داده است.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید