گزارش واشنگتن‌پست از تعداد دروغ‌ها و ادعاهای نادرست دونالد ترامپ

کدخبر: ۲۵۷۸۹۱
اقتصادنیوز؛ روزنامه واشنگتن‌پست نوشت: ترامپ در هشت ماه اول ریاست جمهوری 1 هزار 137 دروغ یا ادعای گمراه کننده کرد که به طور متوسط روزانه پنج مورد ادعای بی اساس کرده است.
گزارش واشنگتن‌پست از تعداد دروغ‌ها و ادعاهای نادرست دونالد ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ روزنامه واشنگتن پست روز شنبه گزارش داد: تعداد دروغ ها و اظهارات گمراه کننده دونالد ترامپ به طور عجیبی افزایش پیداکرده،به نحوی که رییس جمهوری آمریکا در هشت ماه اول ریاست جمهوری 1هزار 137 ادعای گمراه کننده داشته که به طور متوسط روزانه پنج مورد ادعای بی اساس را شامل می شود.

این روزنامه آمریکایی نوشت: ترامپ در هشت ماه اول ریاست جمهوری 1 هزار 137 دروغ یا ادعای گمراه کننده کرد که به طور متوسط روزانه پنج مورد ادعای بی اساس کرده است.

واشنگتن پست افزود: در ماه اکتبر در ایام پیش از انتخابات میاندوره ای کنگره، اوسخنرانی هایی در نقاط مختلف کشور کرد و طی آن یک هزار و 205 مورد ادعا مطرح کرد که به طور متوسط روزانه 39 مورد می شد.

واشنگتن پست به آمار منتشر شده از طرف 'مرکز اطلاعات نظارت برعملکردها' (Fact Checker's database) استناد کرده و نوشت: ترامپ در هفتصدمین روز ریاست جمهوری تا تاریخ بیستم دسامبر در مجموع 7 هزار 546 مورد ادعا یا اظهارنظر مشکوک ارایه داده است.

سیل اطلاعات غلط ارایه شده توسط رییس جمهوری که در جریان مبارزات انتخاباتی در گوشه و کنار کشور ارایه کرد، به طور چشمگیری افزایش یافته است.

دونالد ترامپ در هرکدام از سخنرانی ها 35 تا 45 مورد ادعای مشکوک اظهار داشته است.

رییس جمهور معمولا در مصاحبه هایی که با رسانه های محلی انجام می دهد، همان ادعاها را تکرار می کند و با گروه خبرنگاران کاخ سفید قبل و بعد از سفرهایش مجادله دارد.

ترامپ ماه نوامبر گذشته پیش از انتخابات میاندوره ای که روز ششم نوامبر برگزار شد، 866 مورد ادعای بی اساس انجام داد که در چهار و پنج روز پرکار انجام شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید