وزیرخارجه ترکیه: نتانیاهو قاتل خونخوار عصر مدرن است

کدخبر: ۲۵۸۰۷۵
اقتصادنیوز؛ مولود چاوش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل را «قاتل خونخوار عصر مدرن» نامید.
وزیرخارجه ترکیه: نتانیاهو قاتل خونخوار عصر مدرن است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ «مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در صفحه کاربری خود در توئیتر به حمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل به ترکیه و «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری این کشور واکنش نشان داد و او را قاتل خونخوار عصر مدرن توصیف کرد که مسئول قتل هزاران شهروند بی‌گناه فلسطینی است.

وزیر خارجه ترکیه تأکید کرد که کشورش هرگز از افشای حقایق باز نمی­‌ایستد. وی نوشت: «نتانیاهو کودکان فلسطینی را که در حال بازی در سواحل بودند، بمباران کرد».

چاووش اوغلو صفحه کاربری خود را با تصاویری از نمادهای مقاومت چون «فوزی الجنیدی» کودک‌سربازی که توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد و «فادی ابوصالح» شهید فلسطینی پوشش داد.

 

گفتنی‌است اردوغان در انتقاد از رفتار رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‎ها به مردمی که روی زمین افتاده‌اند، حمله می‌کنند و آنها را هدف ضرب و شتم قرار می‌دهند. در حقیقت آنها فقط مردان را نمی‌زنند، بلکه زنان و کودکانی هم که زمین می‌افتند مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. اما اگر جرات دارند با ما طرف شوند. ما به عنوان مسلمانان با آنها مقابله می‌کنیم و درسی (فراموش نشدنی) به آنها خواهیم داد.

نتانیاهو پیشتر گفته بود: تا زمانی که آنکارا به حمله علیه کردها ادامه می‌دهد، در جایگاهی نیست که برای تل‌آویو موعظه کند.

حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه نیز ساعاتی پیش اعلام کرد: نتانیاهو که در داخل با اتهام فساد روبرو است تلاش می کند تا جامعه جهانی را اداره کند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید