توضیح رئیس بیمارستان خاتم الانبیا درباره وضعیت هاشمی شاهرودی

کدخبر: ۲۵۸۲۳۹
اقتصادنیوز: رئیس بیمارستان محل بستری سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن رد درگذشت شاهرودی حال وی را بسیار وخیم خواند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سطح هوشیاری هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز  به شدت کاهش یافت. با انتشار خبر درگذشت حضرت آیت الله شاهرودی و اعلام درگذشت ایشان از سوی منابع خبری پس از دقایقی رئیس بیمارستان خاتم الانبیا با حضور درجمع خبرنگاران حال آیت‌الله هاشمی شاهرودی را وخیم خواند و درگذشت وی را رد کرد.

کاظمی گفت: حال آیت الله هاشمی شاهرودی مانند دیروز است و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و وی در قید حیات است.

وی با بیان اینکه همچنان شاهرودی در زیر دستگاه قرار دارد، اظهارداشت: من همین الان از آی سی یو آمدم و با شما صحبت می کنم. مثل دیروز که زیر دستگاه هستند، الان هم زیر دستگاه، روند مداوای وی صورت می گیرد.

در همین رابطه:

واکنش‌ها به خبر «درگذشت هاشمی شاهرودی»/ خبر فوت را باید خانواده اعلام کند

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا با بیان اینکه حال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به گذشته وخیم تر شده است، گفت: ما از مردم می خواهیم برای شفای ایشان دعا کنند، وضعیت ایشان مانند گذشته است که بارها در آی سی یو بستری شده اند و پس از مداوا بازگشته اند. الان هم بار اول نیست که به آی سی یو آمده اند. بار اولشان نیست که در بخش مراقبت های ویژه آمده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید