آخرین وضعیت بیماری دو عضو شورای نگهبان/ وضع وخیم هاشمی شاهرودی و محمد مومن

کدخبر: ۲۵۸۲۵۹
اقتصادنیوز: صبح امروز خبر درگذشت هاشمی شاهرودی منتشر شد؛ خبری که البته ساعتی بعد تکذیب شد.
آخرین وضعیت بیماری دو عضو شورای نگهبان/ وضع وخیم هاشمی شاهرودی و محمد مومن

به گزارش اقتصادنیوز، صبح امروز رسانه‌های خبری و شبکه خبر صدا و سیما خبر دادند که هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای نگهبان، دار فانی را وداع گفت؛ خبری که ساعتی پس از انتشار با تذکر مجمع تکذیب و اعلام شد که حال ایشان به شدت وخیم است.

یکی از اعضای تیم پزشکی آیت الله هاشمی شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد اما خبر فوت را باید خانواده ایشان اعلام کنند و یکی از مسئولان بیمارستان خاتم الانبیاء اعلام کرد که هنوز دستگاه‌های پزشکی را از وی جدا نکرده‌اند.

در همین رابطه:

واکنش‌ها به خبر «درگذشت هاشمی شاهرودی»/ خبر فوت را باید خانواده اعلام کند

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا هم در جمع خبرنگاران، درباره وضعیت این عضو شورای نگهبان گفت: حال آیت‌الله هاشمی شاهرودی وخیم است.

کاظمی گفت: حال آیت الله هاشمی شاهرودی مانند دیروز است و وی در قید حیات است.

وی با بیان اینکه همچنان شاهرودی در زیر دستگاه قرار دارد، اظهارداشت: من همین الان از آی سی یو آمدم و با شما صحبت می کنم. مثل دیروز که زیر دستگاه هستند، الان هم زیر دستگاه، روند مداوای وی صورت می گیرد.

خونریزی مغزی محمد مومن

اما محمد مومن، دیگر عضو فقیه شورای نگهبان نیز این روزها در بیمارستان بستری است.

روز گذشته بود که رئیس‌ بیمارستان شهید بهشتی خبر داد: افزایش مختصر خونریزی مغزی وی نسبت به صبح، تصمیم به جراحی گرفته شد که عمل جراحی با هدف کاهش فشار مغز توسط تیم مجرب با موفقیت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پس از جراحی، وضعیت ایشان پایدار است و هوشیاری تا حدودی بهتر شده تصریح کرد: در حال حاضر وی  در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است و تیم پزشکی بیمارستان تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

صبح امروز هم یکی از نزدیکان آیت الله مومن گفت: خدا را شکر وضعیت ایشان نسبت به روز گذشته افول نکرده است و جای امیدواری دارد.

در همین رابطه:

آخرین وضعیت بیماری عضو فقیه شورای نگهبان

محمد مؤمن شنبه‌شب دچارخونریزی مغزی شده و قسمت راست بدن وی به‌طور کامل فلج شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید