آیت الله سبحانی : اگر ملت پاک باشند درهای رحمت به روی آنها باز می شود

کدخبر: ۲۵۸۳۶۵
اقتصادنیوز : آیت الله سبحانی گفت: اگر اجتماعی پاک باشد نعمت‌ها و برکات خداوند به روی آنها سرازیر خواهد شد و اگر ملت پاک باشد درهای رحمت به روی آن‌ها باز می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی شامگاه دوشنبه در دیدار جمعی از طلاب شیعه و سنی زاهدان بیان کرد: یکی از مسائل مهم که در قرآن به آن اشاره شده است موضوع استغفار است.

وی با بیان اینکه اگر انسان دچار لغزش و اشتباه شد باید به درگاه الهی توبه کند، ابراز داشت: عمل استغفار نتایج فراوانی به همراه دارد که در مرحله نخست موجب باز شدن درهای آسمان و ریزش برکات آسمانی می‌شود.

این استاد سطوح عالی حوزه ادامه داد: بین پاکی نفس و آسمان‌ها ارتباطی وجود دارد که این ارتباط را علم مادی نمی‌فهمد و تنها علم الهی و آسمانی متوجه می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش روزی از دیگر نعمت‌های استغفار است، گفت: امروز مسلمانان گرفتار هستند و باید نیت‌ها را پاک کنند و با قلب پاک استغفار نمایند تا خدا نیز مشکلات آنها را رفع کند.

آیت الله سبحانی افزود: اگر اجتماعی پاک باشد نعمت‌ها و برکات خداوند به روی آنها سرازیر خواهد شد و اگر ملت پاک باشد درهای رحمت به روی آن‌ها باز می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید