7 هتل برتر جهان در سال 2018 را بشناسید + عکس

کدخبر: ۲۵۸۸۵۵
اقتصاد نیوز: سایت گردشگری «تریپ ادوایزر»(Trip Advisor) هفت هتل برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ را معرفی کرده که از هر حیث دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایلنا، سایت گردشگری «تریپ ادوایزر» (Trip Advisor) هفت هتل برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ را بر مبنای فهرست رزرو هتل‌ها در این سال طبقه‌بندی کرده است که در این گزارش به معرفی آنها می‌پردازیم.

هر کدام از این هتل‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که نرخ اقامتشان را متفاوت از هتل‌های دیگر کرده است. نرخ بالای اقامت در هرکدام ازین هتل‌ها سبب شده تا هرکسی نتواند در چنین مکان‌هایی شب را به صبح برساند. بر همین اساس این هتل‌ها را می‌توان تنها مکانی برای ژن‌های خوب معرفی کرد که چندان دغدغه مالی ندارند و بیشتر به گذراندن اوقات فراغت خود در یک اقامتگاه فوق‌العاده اهمیت می‌دهند.

براساس گزارش «تریپ ادوایزر» برترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۱۸ عبارتند از:

۱- هتل ویروت (Viroth) در شهر سیمرپ کشور کامبوج

ویروت یک هتل شیک با خدمات دوستانه، مفید و در عین حال بی‌نظیر است که در کنار یک معبد تاریخی در روستای وات‌بو(wat Bo) قرار گرفته است. بسیاری از گردشگران که به این هتل می‌آیند ابتدا جذب معبد شگفت‌انگیز شهر سیمرپ شده‌اند اما اقامت در ویروت آنها را برای سفرهای آینده به آنجا ترغیب می‌کند.

918123_426

چراکه این هتل در کنار محیط آرام از یک باغ در درون خود بهره می‌برد که در کنار استخر ‌کم‌نظیرش، مکانی رویایی را برای گردشگران فراهم می‌کند.  ویژگی‌های متعدد هتل ویروت سبب شده تا میزان رضایت بالایی را در بین مسافران ایجاد کند. به این ترتیب این هتل مورد توجه بسیاری از گردشگران در نقاط مختلف جهان است. طوری که اکنون به تنهایی به عنوان یک مقصد سفر بی‌نظیر نیز معرفی می‌شود. بهای یک شب اقامت در این هتل ۱۶۵ دلار بوده که به مناسبت میلاد حضرت مسیح به ۱۲۱ دلار رسیده است.

۲- هتل ویلایی و آتشفشانی توله‌مار(Tulemar) در شهر مانوئل آنتونیو کشور کاستاریکا

توله‌مار هتلی ساحلی است که در نزدیکی یک آتشفشان قرار گرفته و از این رو لقب هتل آتشفشانی را به آن داده‌اند. البته لازم است بدانید که آتشفشان نزدیک به این هتل خیلی وقت است که غیرفعال شده و گردشگران از بابت آن نگرانی ندارند.

photo_2018-12-12_09-11-23

این هتل در کنار تمام ویژگی‌های خاص خود دنج‌ترین مکان برای خانواده‌های چند نفره به شمار می‌آید. بر همین اساس هر سال خانواده‌های بسیاری در ایام تعطیلات توله‌مار را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. (قیمت اقامت در این هتل در سایت‌های مربوطه نیامده است)

۳- هتل کاخ اومدی بوهوان(Umaid Bhawan) در شهر جده‌پور کشور هند

اومدی بوهوان هتل با معماری گورکانی است که زندگی در آن همانند رویایی است که تحقق یافته است. یک‌شب اقامت در این هتل گردشگران را به تاریخ می‌برد. چراکه اومدی بوهوان بیشتر از هتل به کاخ‌های قصه شباهت دارد.

918123_426

البته لازم است بدانید که تمام جزئیات درون این هتل با دقت پرداخته شده و این هتل تنها دارای ظاهری گول زننده نیست. علاوه بر تمام این موارد شب‌ها، نوری روی این هتل تعبیه می‌شود که از دور رنگ این هتل را زرد نشان می‌دهد. به همین دلیل این هتل شب‌ها جنبه جادویی پیدا کرده و یک تجربه فوق‌العاده را برای گردشگران ایجاد می‌کند. یک شب اقامت در این هتل ۶۳۷ دلار تمام می‌شود که برای هرکسی قابل پرداخت نیست و بیشتر ثروتمندان به اقامت در آن می‌پردازند.

۴- هتل لاسیستا‌و‌اسپا (La Siesta&Spa) در شهر هانوی کشور ویتنام

لاسیستا‌و‌اسپا یک هتل تقریبا معمولی با خدمات بی‌نظیر است. اتاق و غذای این هتل یک تجربه بی‌نظیر را برای هرکسی ایجاد می‌کند و از هر حیث تامل برانگیز است.

 

918123_426

گردشگرانی که به این هتل رفته‌اند درباره آن می‌گویند اگر می‌توانستیم به جای ۵ ستاره به لاسیستا‌و‌اسپا ۱۰ ستاره می‌دادیم. یک شب اقامت در این هتل ۱۰۲ دلار است که به مناسبت میلاد حضرت مسیح در حال حاضر با قیمت ۶۳ دلار عرضه می‌شود.

۵-هتل جیلی(Gili) در شهر لانکانفوشی کشور مالدیو

مالدیو به کشور آبی معروف است و جیلی هتلی درون آب است که ویلاهای متفاوتی دارد. این ویلاها همانند نینجا‌ها هستند.

 

photo_2018-12-12_09-11-23

چراکه ویلاهای هتل جیلی بدون اینکه گردشگران داخل هتل متوجه شوند روی آب باز می‌شوند و در عین حال حریم خصوصی امنی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. یک شب اقامت در این هتل ۳۳۰۰ دلار است که به مناسبت ولادت حضرت مسیح با قیمت ۲۵۴۴ دلار نیز عرضه می‌شود.

۶-هتل بلودر (Belvedere) در شهر ریکوین کشور ایتالیا

بلودر هتلی است که بیشتر زوج‌های جوان و پیر برای تعطیلات به آنجا می‌آیند. این هتل فضای راحتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و از هر حیث شرایط را برای گردشگران لذت‌بخش می‌کند.

 

photo_2018-12-12_09-11-23

علاوه بر این از بلودر برای مراسم‌های تولد و عروسی نیز استفاده می‌شود. چراکه هتل به شدت شیکی است که شب‌های بی‌نظیری دارد. (قیمت اقامت در این هتل در سایت‌های مربوطه نیامده است)

۷-هتل نانتاکت‌و‌ریزرت (Nantucket&Resort) در ماساچوست آمریکا

نانتاکت‌و‌ریزرت هتل با دکوراسیون دریایی است که از بودن در هر لحظه آن می‌توان لذت برد. این هتل یکی از بهترین مکان‌ها برای زوج‌های مسن به‌شمار می‌آید. چراکه در کنار تمام ویژگی‌های خود، کلاس‌هایی را برای آنها برگزار کرده و اوقات فراغت خوبی را برایشان ایجاد می‌کند.

 

918123_426

در این هتل کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از بودن در آن ناراضی یا حوصله‌اش سر رفته باشد. یک شب اقامت در این هتل ۲۷۵ دلار تمام می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید