علت مشکلات اقتصادی از نظر امام جمعه تهران

کدخبر: ۲۵۹۷۱۷
اقتصادنیوز؛ کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران گفت: مشکلات اقتصادی امروز کشور به دلیل فعالیت عده‌ای سکولار غرب‌گرا ایجاد شده است.
علت مشکلات اقتصادی از نظر امام جمعه تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ کاظم صدیقی دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت مرحوم سید محمود هاشمی شاهرودی که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: علما در جبهه مقابله با جهل در خط مقدم قرار دارند و قرآن کریم نیز در برخی آیات به این مهم اشاره دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله شاهرودی در ۳ مکتب دارای درجه اجتهاد بود که یکی از آنها مکتب آیت الله خوئی بود که ایشان جزو فقها و افتخارات تشییع هستند و آقای شاهرودی  نزد این فرد رشد کرده است.

صدیقی خاطرنشان کرد: آقای شاهرودی همچنین در مکتب سید محمد صدر که در ابعاد مختلف خبره بود و انسان به تمام معنا مشرف به مسائل زمان بود و طبیبانه برای دردهای جامعه نسخه می نوشت نیز پرورش یافت.

وی بیان کرد: با تاکید آیت الله صدر آقای شاهرودی در کلاس های درس امام خمینی(ره) حاضر شد و به شاگردی ایشان نیز پرداخت و همزمان همراه دیگر برادرانش در عراق مشغول مجاهدت بود و با رژیم وقت به مبارزه می پرداخت.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: پس از چند سال بعد با دستور آیت الله صدر آقای شاهرودی به کویت می رود و از آنجا به ایران می آید و در مکتب امام خمینی(ره) قرار می گیرد و بعد از رحلت امام به کمک رهبر معظم انقلاب می شتابد. 

صدیقی تاکید کرد: آیت الله شاهرودی  مجتهدی بود که می توانست نظرات اسلامی را تفسیر کند و با این درجه علمی در هر سنگری که نیاز بود  مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی در ادامه تاکید کرد: غرب گراها امروز  اقتصاد کشور را به جایی رساندند که مردم رنج می برند و اگر این افراد از آیت الله شاهرودی آموخته بودند و نسخه های شفا بخش رهبری را در دولت ها اجرا می کردند  امروز این مشکلات را شاهد نبودیم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: این مشکلات به دلیل فعالیت  فتنه‌گرها و سکولارها در کشور ما ایجاد شده  است و آنها کاری کرده اند که زندگی برای عده ای سخت شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید