پاسخ ترامپ به ادعای سناتور زن درباره انتخابات: از روانپزشکش بپرسید!

کدخبر: ۲۵۹۸۴۱
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنشی توهین آمیز به اظهارات سناتور الیزابت وارن دموکرات مبنی بر اینکه می‌تواند او را در رقابت ۲۰۲۰ شکست دهد، گفت: بروید از روانپزشکش بپرسید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دوشنبه در مصاحبه با برنامه "سال نوی تمام آمریکایی‌ها" در فاکس نیوز به این پرسش پاسخ داد که نظرش درباره اظهارات سناتور الیزابت وارن که گفته است می‌تواند او را در یک رقابت ریاست جمهوری شکست دهد، چیست.

ترامپ گفت: خب من نمی‌دانم. باید این سوال را از روانپزشک او بپرسید.

اظهارات رئیس‌جمهوری جنجالی آمریکا ساعاتی پس از آن مطرح شد که خانم وارن اعلام کرد می‌خواهد یک کمیته اکتشافی برای بررسی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تشکیل دهد.

ترامپ همچنین ادعای وارن درباره داشتن تبار بومیان آمریکا را زیر سوال برد.      

رئیس جمهور آمریکا خطاب به مجری فاکس نیوز گفت: گمان می‌کنم تبار شما بیش از او باشد و شاید هم مال من و من چیزی ندارم. بنابراین، خواهیم دید که او چگونه است. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم با او رقابت کنم.

رئیس‌جمهوری آمریکا غالبا ادعای وارن را با تمسخر دنبال می‌کند. وارن ماه اکتبر نتیجه یک آزمایش دی‌ان‌ای را اعلام کرد که به گفته او نشان می‌دهد "شواهدی قوی" از تبار بومیان آمریکایی در او وجود دارد. این نتایج هم از سیل انتقادات ترامپ نکاست و همچنین انتقادات گروه‌های بومی آمریکا علیه او را در پی داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید