بازتاب حمله ایرانی‌ها به پیج جکی چان/ واکنش خداد عزیزی + عکس

کدخبر: ۲۵۹۹۲۵
اقتصاد نیوز: بعد از پخش فیلمی از ستاره چینی هالیوود در شبکه استانی جزیره کیش که به دلیل عدم سانسور حسابی خبر ساز شد، کاربران ایرانی به صفحه این بازیگر هجوم بردند!
بازتاب حمله ایرانی‌ها به پیج جکی چان/ واکنش خداد عزیزی + عکس

به گزارش اقتصاد نیوز،بعد از پخش فیلمی با بازی جکی چان همراه با صحنه های مستهجن در تلویزیون از شبکه کیش، کاربران ایرانی اینستاگرام به پیج این بازیگر هجوم برده و کامنت های زیادی را منتشر کردند. در همین حال برخی از کاربران این ستاره سینما از این رفتار ایرانی ها متعجب شدند. جالب اینکه جکی چان با توجه به هجوم کاربران ایرانی قسمت مربوط به درج پیام های خود را مسدود نکرده است. در ساعات اخیر این موضوع بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی جهان داشته است.

حمله ایرانی ها به پیج جکی چان

حمله ایرانی ها به پیج جکی چان

حمله ایرانی ها به پیج جکی چان

جالب اینکه دیروز خداداد عزیزی که از نظر شباهت ظاهری با جکی چان مقایسه می شود و در روزهای اخیر کاربران ایرانی با وی شوخی های زیادی کردند نیز به این موضوع ورود کرده و گفته بود:«به خدا بازیگر این فیلم جکی‌چان بوده و من در این فیلم بازی نکرده‌ام. نمی‌دانم چرا ملت‌ می‌گویند خداداد بازی کرده است؟ عده‌ای می‌خواهند من را تخریب کنند, من فکر می‌کنم این قضیه برنامه‌ریزی شده بوده تا به من تهمت ناروا بزنند. فکر کنم کار آمریکاست! (به شوخی و با خنده)» 

خداداد عزیزی

وی درباره وسعت شوخی‌های فضای مجازی در رابطه با این موضوع اضافه کرد:« ما ایرانی‌ها در سوژه درست کردن در فضای مجازی مقام اول را داریم. فقط کافی است یک عکس را منتشر کنیم و بگویم این عکس را سوژه کنید, آنوقت همه دست به کار می‌شویم تا از این عکس سوژه‌های مختلف درست کنیم.»

عزیزی در پاسخ به این سؤال که در قبال شوخی‌های فضای مجازی برای مقایسه او و چکی‌جان چه واکنشی نشان می‌دهد, گفت:« فقط می‌خوانم و به آنها می‌خندم. دوستان صمیمی‌ام این پیام‌ها را برایم ارسال می‌کنند. قبل از اینکه متوجه این اشتباه در شبکه کیش شوم, یکی از دوستانم برایم پیامی را فرستاد که در آن نوشته بود «خداداد عزیزی, ممنوع‌التصویر شد» به خودم گفتم من که در مشهد هستم و کار خاصی نمی‌کنم, چرا باید ممنوع‌التصویر باشم!»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید