معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) تاکید کرد:

امنیت مسوولان ایرانی در منطقه

کدخبر: ۲۵۹۹۶۲
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به سفر تحقیرآمیز ترامپ به عراق تاکید کرد: مسئولان کشورمان بدون اینکه کوچکترین خطری متوجه آنان شود به تمامی کشورهای منطقه با آرامش خاطر سفر می کنند.
امنیت مسوولان ایرانی در منطقه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام علی اکبرپور روز سه شنبه در یادواره شهدای گمنام بخش گزیک شهرستان درمیان افزود: بصیرت لازمه ادامه راه شهدا است چرا که آنان با آگاهی برای مبارزه با دشمنان اقدام کردند.
وی گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و عمل به پیام شهیدان رمز حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های آن است.
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تلفیق خون شیعه و سنی درخت انقلاب را آبیاری کرده است گفت: نظام اسلامی ما یک رهبر دارد و شیعه و سنی به عنوان سرباز ولایت در برابر دشمن واحد متفق هستند.
وی اظهار داشت: برای استکبار جهانی و داعش شیعه و سنی فرقی ندارد و براساس آمارها تعداد افراد اهل سنتی که به دست داعش کشته شده اند، کمتر از شیعه ها نیستند.
اکبرپور افزود: دشمن تلاش می کند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند اما شیعه و سنی سنگر واحد در برابر دشمن هستند و در سنگر دفاع مقدس و تمام عرصه های انقلاب با هم هستند.
وی بیان کرد: 40 سال است که انقلاب اسلامی ایران با تمام ناملایمات درونی و بیرونی با اقتدار طی مسیر می کند و ما برای اقتدار نظام اسلامی بیش از 200 هزار گل را پرپر کرده ایم لذا پشتوانه انقلاب ما خون پاک شهدا است که باید قدردان آنان باشیم.
وی گفت: درخت انقلاب اسلامی زمانی که نوپا بود و باید با هر بادی می لرزید، نلرزید، امروز که درخت مثمر و 40 ساله است شاخه های پر برکت آن نه تنها امنیت کشور ما را تامین کرده بلکه سایه پرمهر این درخت تنومند باعث امنیت سایر کشورهای منطقه شده است.
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: همه باید بدانند درخت تنومند انقلاب ما همیشه استوار است و سایه اش امن و پر ثمره آن بر سر مظلومان عالم قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه ما در زمینه امنیت پایدار در جامعه مدیون خون شهدا و دل داغدار خانواده شهدا هستیم گفت: بالاترین نعمت ما امنیت است که مدیون شهدا و ماموران نظم و امنیت در مرزها هستیم.
حجت الاسلام اکبرپور اظهار داشت: درد امروز ما این است که برخی نمی دانند امنیت جامعه ریشه در کجا دارد؛ شهدای مدافع حرم و مدافع وطن و شهدای ارزش های انقلاب اسلامی سایه سار امنیت جامعه هستند.
وی گفت: اطراف ما را آتش فتنه قرار گرفته است و ما در ساحل امن و امنیت به سر می بریم.
وی با بیان اینکه کشورهای اروپایی هزینه های سنگینی کردند که در همسایگی ما در کشور عراق برای خود جای پا پیدا کنند، اضافه کرد: به گفته ترامپ آنان هفت ترلیون دلار در منطقه هزینه کردند، اما چند روز پیش رئیس جمهور آمریکا شبانه و چند ساعتی به کشور عراق سفر کرد و هیچ کدام از مسئولان بلند پایه عراقی او را تحویل نگرفتند.
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: مسئولان کشورمان بدون اینکه کوچکترین خطری متوجه آنان شود به تمامی کشورهای منطقه با آرامش خاطر سفر می کنند.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید