سردار نقدی مطرح کرد:

بسیج 275 شبکه تلویزیونی علیه نظام

کدخبر: ۲۵۹۹۷۵
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 275 شبکه رادیویی و تلویزیونی شبانه روز علیه نظام اسلامی در حال فعالیتند.
بسیج 275 شبکه تلویزیونی علیه نظام

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا نقدی شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلی قدس تفت با بیان اینکه کشور ظرفیت های فراوانی در انرژی، معدن و نیروی انسانی دارد، گفت: ما در برهه های مختلف مانند دوران دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدیم، اکنون در جنگ اقتصادی دستان ما پر است و می توانیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: با فعال کردن ظرفیتهایی که داریم نظیر نیروی انسانی، آب و خاک، انرژی و علم و فناوری می توانیم جهشی چندین برابر جهش های قبلی داشته باشیم.

نقدی تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، تفکر انقلابی و جهادی بود ولی هم اکنون نگاه برخی از مسئولان به خارج از کشور است‌.

وی یادآور شد: بررسی انقلابهای مختلف نشان می دهد که آنها خیلی زود از بین رفته اند ولی انقلاب اسلامی ایران اکنون وارد چهلمین سال خود شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه حفظ پیروزی از کسب آن سخت تر است، گفت: 275 شبکه رادیویی و تلویزیونی شبانه روز علیه نظام اسلامی در حال فعالیتند و با شبهه پراکنی و اختلاف افکنی قصد نابودی انقلاب را دارند.

معاون فرهنگی سپاه افزود: بعد از چهل سال تهاجم فرهنگی، اکنون پیاده روی اربعین با شکوه هرچه بیشتر و با حضور میلیونی با وجود برخی مشکلات اقتصادی برگزار می شود.

نقدی ادامه داد: دشمن با القای نا امیدی می خواهد اعتقاد مردم به نظام و کشور را کم کند و این در حالی است که ما پیروزی های مختلفی در عرصه های متعدد کسب کرده ایم.

وی با تبیین پیروزی مقاومت در عراق، سوریه و لبنان گفت: دشمن همواره درصدد فتنه انگیزی است و اکنون منافقان که علیه اقتصاد کشور دسیسه می کنند تا اقتصاد مقاومتی و درون زا شکل نگیرد و رسانه هایی که با القای نا امیدی کشور را شکست خورده جلوه می دهند، مانند دو لبه قیچی قصد انقطاع نظام را دارند.

سردار نقدی تصریح کرد: برخی با جوسازی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و قاطعیت نظام در برخورد با مفسدان و اختلاس گران را نشان نمی دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید