تعداد اسناد موجود از سال 88 در کمیسیون امنیت ملی

کدخبر: ۲۵۹۹۷۹
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: 104 سند معتبر از فتنه سال 88 در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موجود است.
تعداد اسناد موجود از سال 88 در کمیسیون امنیت ملی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جواد کریمی قدوسی در همایش بصیرت افزایی و روشنگری که در مسجد امام رضا (ع) قرچک برگزار شد، اظهار داشت: ‌دستاوردهایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌دست آمده در آسایش و راحتی نبود بلکه با وجود فشارها، تحریم‌ها، جنگ تحمیلی، ترورهای خیابانی و ترور دانشمندان هسته‌ای و غیره به‌دست آمد.

وی گفت: در کشور مشکلات اقتصادی داریم و زیر ساخت‌های لازم جهت حل این مشکلات را هم در کشور داریم ولی مدیریت جهادی در جهت رفع این مشکلات نیازمند است؛ در اوایل انقلاب مردم در صف نفت بودند ولی مشاهده می‌کنید در کشور بیش از 10 هزار روستا صاحب گاز شده است این دستاوردهای ارزشمند انقلاب است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان نظام در حال اجرای نمایشی هستند که نشان دهند پیروزی انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی در کشور نداشته و مردم در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند باید دستاوردهای عمرانی و پیشرفت‌ها به مردم گفته شود، هر مسؤولی از گفتن دستاوردهای نظام کوتاهی کند دشمن نظام و انقلاب است.

وی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: این انقلاب در جهان به ویژه اروپا و آمریکا در حال گسترش و ترویج است، امنیت ایران در خاورمیانه زبان‌زد کشورهای جهان است و این امنیت با درایت و مدیریت رهبرانقلاب و با بصیرت و از خود گذشتگی جوانان غیوری که در حوزه‌های نظامی و انتظامی مشغول هستند، حاصل شده است.

وی در این نشست تصریح کرد: امروز یکی از سوالات اساسی مردم بر عملکرد مسؤولان کشور است، بعضی از افراد در زمانی که نظام به آنها نیاز داشت در صحنه‌های حساس حضور پیدا کردند و با بصیرت لازم در میدان حق علیه باطل حاضر شدند؛ عده‌ای هم در زمانی که لازم بود سکوت کرده و وارد میدان نشدند.

کریمی قدوسی تاکید کرد: بعضی نمایندگان حاضر در مجلس فعلی در سال 88 در مجلس بودند ولی در آن زمان هم حاضر نشدند از تریبون‌هایی که در دست داشتند وارد گود شوند و به فتنه‌گران اعلام کنند که چرا برای انقلاب و نظام مشکل ایجاد می‌کنید، چرا اعلام نمی‌کنید در انتخابات تخلف نشده است. این افراد همان کسانی هستند که به ساکتین فتنه معروف و در کشور زیاد هستند.

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: سران فتنه در پاسخ به پیام رهبر انقلاب که چرا آبروی نظام را می‌برید و اسناد لازم در خصوص تخلف در انتخابات را ارایه کنید، گفتند، باید انتخابات ابطال شود که مقام معظم رهبری با تمام وجود در مقابل خواسته‌های ناحق آنها ایستادگی کرد و با نگاهی که داشت کم‌کم اقدام به بصیرت افزایی و آگاه کردن مردم نمودند.
وی تصریح کرد: در خصوص فتنه 88 نقشه و برنامه‌هایی که دشمنان نظام در خارج از کشور کشیده بودند 104 سند لازم در کمیسیون امنیت ملی موجود است و این اسناد توسط دستگاه‌های امنیتی کشور بدست آمده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: در فتنه 88 می خواستند نظام را به زانو در بیاورند و افراد و دست نشانده‌های آنها در کشور فعالیت می‌کردند، حلقه‌های اصلی، نفوذهای صورت گرفته، فتنه‌گران، مشارکتی‌ها و افراد خود فروخته شناسایی و در 9 دی ماه سال 88 که با مدیریت رهبر انقلاب و با حضور پرشور مردم این گروه‌ها سیلی محکمی خوردند.

وی در ادامه این نشست بصیرت افزایی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به معنای دستورات خدا، پاسداری از خون شهدا و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است ولی متاسفانه عده ای سودجو موازین انقلاب اسلامی را به نفع خود تفسیر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در 40 سال گذشته هیچ قانونی خلاف دین تصویب نشده است، این دستاورد به‌خاطر جایگاه والای شورای نگهبان است و هر اقدامی که صورت می‌گیرد در راستای اقتدار و اعطای نظام است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید