راه های اصلی کشور باز است

کدخبر: ۲۶۰۶۰۱
اقتصادنیوز: مسئول عملیات مرکز مدیریت راه های کشور از باز بودن راه های اصلی کشور خبر داد و اعلام کرد: تردد در 9 محور مواصلاتی به علت نبود ایمنی تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش اقتصادنیوز؛ «ایمان مهرابی نیا» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بیان آخرین وضعیت بارش ها در راههای کشور اظهار داشت: اکنون بارش برف در محورهای برون شهری متوقف شده است اما به رانندگان توصیه می شود در هنگام سفر تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی شمشک - دیزین واقع در استان های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
به گفته این مقام مسئول در مرکز مدیریت راه های کشور، محورهای پونل - خلخال و املش - اطاقور در استان گیلان، سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، گنجنامه - تویسرکان در استان همدان و سروآباد - پاوه در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی همچنان است.
مهرابی نیا از محور قدیم قزوین - رشت (محدوده تونل شیرین سو) واقع در استان قزوین به عنوان دیگر مسیری نام برد که به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده و مسیر جایگزین نیز کنارگذر این تونل است.
وی گفت: محور فرعی رویان - بلده (حدفاصل وازک تا بلده) در استان مازندران نیز مسدود شده است.
وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران ، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه قم - تهران، پاکدشت - تهران، تهران - شهریار، تهران - پاکدشت و آزادراه تهران - ساوه بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.
همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌ های تردد شمار، اکنون به ‌استثنای محورهای مسدوده شده، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است. 
در شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2232 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 7.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد. 
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 12 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 15 صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید