مجلس از پاسخ بطحایی درباره نظام رتبه بندی معلمان قانع شد

کدخبر: ۲۶۰۸۲۹
اقتصادنیوز: نمایندگان مردم در خانه ملت در مجلس از پاسخ وزیر آموزش و پرورش درباره نظام رتبه بندی معلمان و استقرار نظام پرداخت ها قانع شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 16 دی) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال حسن کامران دستجردی از سید محمد بطحایی درخصوص نظام رتبه بندی معلمان و استقرار نظام پرداخت ها از پاسخ های وی با 112 رأی موافق، 87 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 217 نماینده حاضر در صحن قانع شدند.

براساس این گزارش سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در توضیح سوال کامران گفت: سوال آقای کامران در خصوص این بود که در رابطه با نظام رتبه بندی معلمان و استقرار نظام پرداخت ها براساس تخصص ها و شایستگی ها چه اقدام عملی صورت پذیرفته است؟

در همین رابطه:

سوال نماینده اصفهان از بطحایی درباره نظام رتبه‌بندی معلمان

وزیر‌ آموزش و پرورش: لایحه رتبه بندی معلمان در دستور کار هیئت دولت است

وی ادامه داد: در اجرای ماده 207 آیین نامه داخلی مجلس سوال فوق در جلسه رسمی روز سه شنبه مورخ 6 آذر 97 کمیسیون با حضور 19 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سوال کننده و وزیر آموزش و پرورش مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند 3 ماده 207 آیین نامه داخلی مجلس، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید