بهترین دوربین گوشی ها در سال 2018

کدخبر: ۲۶۱۱۱۸
​اقتصاد نیوز:بهترین دوربین گوشی ها در سال 2018 توسط گروه DxOMark و با تست‌های فراوان مشخص شدند. در این بخش، تعدادی از گوشی های هوشمند که دارای بهترین دوربین در سال 2018 میلادی بودند را معرفی خواهیم کرد.
بهترین دوربین گوشی ها در سال 2018

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، کارشناسان گروه DxOMark خلاصه‌ای از کار بررسی گوشی های هوشمند و عملکرد آن‌ها در سال 2018 میلادی را منتشر کردند. آن‌ها در سال گذشته تعداد 31 دستگاه هوشمند را ارزیابی کردند که شامل گوشی‌های سطح پایین، میان‌رده و پرچمدار بوده و با فرآیند اندازه‌گیری دقیق، مورد بررسی قرار گرفتند، اما هم اکنون بهترین دوربین گوشی ها در سال 2018 را معرفی کرده‌اند.

بهترین دوربین گوشی ها در سال 2018

نتایج آزمون خیره‌کننده است؛ برای نخستین بار یک تصویر تلفن همراه توانست امتیاز بالای 100 را به دست آورد. سال 2018 میلادی را می‌توان سال گوشی های هوشمند دارای لنزهای چندگانه دانست و در حال حاضر گوشی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) با سه لنز نصب‌شده در بخش عقب، موفق به کسب 109 امتیاز شده است. سایر اسمارت فون‌ها همانند آیفون ایکس اس مکس (iphone XS Max) و گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) هم از طراحی لنزهای چندگانه استفاده می‌کنند.

بهترین دوربین گوشی ها در سال 2018

گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) با یک دوربین و 98 امتیاز در بالاترین رده مقایسه ویدیویی قرار دارد، گوشی هواوی پی 20 پرو هم با امتیاز 98 در این جایگاه است. DxOMark اشاره‌ای به جانشین گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2)، یعنی گوشی گوگل پیکسل داشته و آن را در کنار آیفون ایکس آر (iPhone XR) به عنوان بهترین گوشی های تک دوربین سال 2018 معرفی کرد. هر دو گوشی هوشمند در بیشتر موارد عالی هستند، اما مشخص است که گوشی‌های دارای چند لنز برای زوم و عملکرد شبیه‌سازی بهتر خواهند بود.

بهترین دوربین گوشی ها در سال 2018

این گروه اعلام کرده است که سال 2018 میلادی برای آن‌ها دارای مشغله‌های زیادی بود؛ اینطور که پیداست، آن‌ها توانایی تست تعداد بیشتری از دوربین گوشی های هوشمند را به دلیل نقل مکان نداشتند. به نظر می‌رسد کارشناسان گروه DxOMark در سال 2018 میلادی کارهای بیشتری انجام دهند؛ این گروه در آینده به آزمایش لنزها، دوربین و دوربین‌های گوشی های هوشمند ادامه خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید