ارسال پست در اینستاگرام با چند اکانت

کدخبر: ۲۶۱۷۴۱
​اقتصاد نیوز:ارسال پست در اینستاگرام برای دارندگان چند اکانت کار خسته‌کننده‌ای است. اینستاگرام برای آسان کردن این روند تکراری، قابلیت ارسال یک پست خاص روی چند صفحه را فراهم کرد.
 ارسال پست در اینستاگرام با چند اکانت

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، اینستاگرام قابلیتی جدیدی را در اختیار کاربران آی او اس قرار داده است. این ویژگی اگرچه توسط کاربران عادی نیز قابل استفاده است، اما به طور ویژه‌ای آسودگی خاطر را برای صفحات تجاری به ارمغان می‌آورد.

شرکت‌های تجاری دارای چندین اکانت پیشتر به منظور ارسال پست در اینستاگرام می‌بایست این کار را به ازای هر تعداد صفحه‌ی در اختیار خود یک مرتبه انجام می‌دادند، اما اکنون اینفلوئنسرها و کاربران عادی با Instas و Finstas می‌توانند به ارسال ارسال پست در اینستاگرام به صورت همزمان روی چند صفحه بپردازند. گفتنی است Finstas به اکانت‌هایی گفته می‌شود که صفحه دوم یک کاربر خاص تلقی شده و در واقع محلی برای گرد هم آوردن دوستان صمیمی‌تر محسوب می‌شود. این یک نوع خاص اکانت نبوده و فقط اصطلاحی به منظور خطاب کردن این نوع صفحه‌ها است.

البته بعید می‌دانیم کاربران حرفه‌ای از این قابلیت استفاده کنند، چون به طور مستقیم کپی‌کاری به نظر رسیده و سبب کاهش محبوبیت صفحه‌های آن‌ها خواهد شد. اما اگر کاربری تصمیم داشته باشد یک تصویر یا ویدیوی خاص را هم در صفحه عمومی و هم در صفحه خصوصیش بدون هر گونه تغییر منتشر کند، به لطف ویژگی جدید ارائه شده به منظور ارسال پست در اینستاگرام چند دقیقه در زمان وی صرفه‌جویی خواهد شد.

نحوه ارسال پست در اینستاگرام روی چند صفحه

ارسال پست در اینستاگرام

به منظور استفاده از این قابلیت، ابتدا یک ویدیو یا عکس را انتخاب کرده و سپس تگ‌های مورد نظر را به همراه کپشن دلخواه به آن اضافه کنید. در ادامه فهرست اکانت‌های موجود نمایش داده خواهند شد. در صورت نیاز به ارسال پست در اینستاگرام با استفاده از هر اکانت خاص، اسلایدر کنار نامش را فعال کنید. هنوز درباره فعال‌سازی این قابلیت در پلتفرم اندروید خبری منتشر نشده است، اما بعید می‌دانیم این قابلیت برای همیشه در انحصار کاربران آیفون و آیپد باقی بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید