چرا کی روش مقابل ویتنام به جهانبخش بازی نداد؟

کدخبر: ۲۶۲۰۸۳
اقتصاد نیوز:حتی اگر بازی نکردن مسعود شجاعی کاپیتان اول تیم ملی و پیچ شدنش به نیمکت در طول تورنمنت عادی باشد بازی نکردن علیرضا جهانبخش گران‌ترین و موفق‌ترین لژیونر فوتبال ایران می تواند در هر مسابقه از این تورنمت غیرمعمول به نظر برسد. جهانبخش بازی با یمن را از دست داد اما دو سه روز قبل از بازی ویتنام گفته شد برای این مسابقه آماده است و خودش هم روی این نکته تاکید کرد.
چرا کی روش مقابل ویتنام به جهانبخش بازی نداد؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایران ورزشی، در حالی که برخی تصور می‌کردند بال سرعتی و گلزن تیم ملی از ابتدا مقابل ویتنام بازی خواهد کرد و ترابی بیرون می‌نشیند فقط نیم دوم این پیش‌بینی درست از کار در آمد و قدوس جای جهانبخش را گرفت.البته که مطابق عرف فوتبال می‌شد این حالت را هم پیش‌بینی کرد چرا که جهانبخش مدت ها مصدوم بود و شاید منطقی بود که به یکباره به ترکیب نرسد.

در عین حال تصور می‌شد کی‌روش از این لژیونر نامدارش که حسابی ویتنامی‌ها را می ترساند به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند تا با حدود حتی 20 دقیقه بازی به او، این مهره توانمندش را در شرایط مسابقه قرار دهد و برای بازی بزرگ با عراق آماده کند اما وقتی انصاری‌فرد به عنوان تعویضی سوم به میدان رفت مشخص شد که جهانبخش در دومین بازی جام ملتها هم بازی نخواهد کرد. آخر بازی هیچ کس از کی‌روش نپرسید که چطور به جهانبخش بازی نداده؟آیا مصدومیت او هنوز کاملا برطرف نشده ؟ۀیا نمی‌شد در این بازی هم روی او ریسک کرد یا مساله دیگری در میان بوده است.

جالب است که علی قلی‌زاده شب قبل از بازی ویتنام در تیمش شالوا بازی کرده اما کی‌روش ، جهانبخش را به قلی زاده – که با هم آماده شده اند – ترجیح داد.حالا که جهانبخش در بازی سبکتر مقابل ویتنام به میدان نرفته بعید به نظر می‌رسد در دیدار مقابل عراق به میدان برود چرا که ریسک بیشتری خواهد داشت. از طرفی این بازیکن قبل از بازی با ویتنام در شرایطی که نفرات ذخیره وسط زمین در حال گرم کردن بودند کنار آنها دیده نمی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید