نماینده ویژه رییس جمهوری:

برجام با اجازه و زیر نظر رهبری انجام شد

کدخبر: ۲۶۲۳۰۶
اقتصادنیوز؛ علی یونسی، نماینده ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، با اشاره به اینکه از سختی‌های دوران تحریم عبور می‌کنیم و روسیاهی‌اش برای کارشکنان می‌ماند، گفت: برجام با اجازه و زیر نظر رهبری انجام شد و باوجود بدعهدی آمریکا فوایدی داشته است، اگر برجام نبود دیوانه ای مانند ترامپ به جنگ دامن می‌زد.
برجام با اجازه و زیر نظر رهبری انجام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ علی یونسی امروز یکشنبه در شورای اداری شهرستان مرزی آق قلا در شمال گلستان اظهار داشت: استقبال اقوام و مذاهب گوناگون ساکن در این استان از سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به منطقه بار دیگر وحدت ملی و حمایت مردم از دولت را نشان خواهد داد.

وی با اشاره به توطئه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: تلاش دارند تا انقلابمان را شکست خورده جلوه دهند ولی حضور و استقبال مردم استان گلستان از دولت در سفر فردای رییس جمهور توطئه ها را نقش برآب خواهد کرد.

وی با یادآوری اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب هم از تنوع اقوام و ظرفیت های آن در مسیر نظام و انقلاب استفاده کرد، افزود: از این ظرفیت به وجود آمده مردم با هر قوم و مذهبی در عرصه های مختلف کشور، باید نهایت بهره برداری را در پیشرفت نظام کرد.

یونسی تاکید کرد: انقلاب با پشتوانه ملت به پیروزی رسید و با حمایت مردم هم به راه خود ادامه می دهد و هرگز از دشمن شکست نخواهد خورد.

وی اسلام خواهی و ایران دوستی را دو اصل اساسی در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: همه بخش های نظام زیر مجموعه این دو اصل اساسی قرار می گیرند.

سختی های دوران تحریم برطرف می شود

نماینده ویژه رییس جمهوری با تایید اینکه اکنون سختی های دوران تحریم را در کشور داریم، خطاب به حاضران افزود: مطمئن باشید که روسیاهی آن برای کارشکنان خواهد ماند و از این مسیر به سلامت عبور می کنیم.

وی همچنین گفت: برجام با اجازه و زیر نظر رهبری انجام شد و باوجود بدعهدی آمریکا فوایدی داشته است، اگر برجام نبود دیوانه ای مانند ترامپ به جنگ دامن می زد.

همچنین در این نشست استاندار گلستان گفت: دولت عاشق خدمت به مردم است ولی با مشکلاتی مواجه است.

سید مناف هاشمی مردم شیعه و سنی گلستان را به حضور و استقبال از دکتر حسن روحانی رییس جمهور در سفر فردا به این استان دعوت کرد.

گفتنی است، علی یونسی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان آق قلا سفر کرده و قرار است امشب نشستی با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بانوان این شهرستان داشته باشد.

دیدار با ایثارگران و امام جمعه آق قلا از جمله دیگر برنامه های یونسی است. 

شهرستان آق قلا هم مرز با ترکمنستان با جمعیتی افزون بر 109 هزار نفر حدود یک هزار و 763 کیلومترمربع وسعت دارد و معادل 6/8 درصد از مساحت استان گلستان را شامل می شود. 

بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن اهل سنت تشکیل می دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید